وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یه چایی خوشرنگ برای خودم میریزم در کابینت بالای سرمو باز میکنمو نفسم رو با صدا میدم بیرون.همین ماه پیش با دیدن نایلونای برگ چایی سبز و گل سرخ و زیره و گل گاو زبون و...، تمام شیشه مرباهای خالی شرکت رو که مستخدم نگه میداره آورده بودمو تمام دمنوشارو تو شیشه ها ریخته بودمو به ترتیب چیده بودمشون، الان باز هر کی هر چی خریده با همون کیسه ای که فروشنده بهش داده چپونده تو کابینت.

خب زیره بریزم تو چاییم یا برگ گل سرخ یا دارچین یا بهار نارنج؟ اممممممممممم دوست دارم پنج شنبه ام بهار نارنجی باشه، چند پر میریزم تو چاییمو میام پشت میزم میشنم.

این پست یادتونه؟ زن و مرد خوشبخت قصه بعد از سیزده سال زندگی مشترک به دلیل خیانت مرد به بهونه نازایی خانم بعد از دوا درمون های بسیار از هم جدا شدند.

مرد ازدواج کرد و بچه دار شد.

زن هم همسر مردی شد که از سالهای نوجونی عاشق زن بوده و بعد از ازدواج زن مجرد موند تا جدایی و خواستگاری و ...

تصور کنید حال زنی رو که همین چند روز پیش دکتر بهش گفته بارداریت چیزی در حد معجزه است، اونم درحالیکه همسر جدید نازایی زن رو پذیرفته و خواستگاری کرده و هیچ اقدام درمانی برای بارداری نکردند.

عجیب کنجکاو دونستن حال و هوای مرد هستم، مردی که شب عروسی ازدواج عشقش خون گریه میکرد و حالا بعد از سالها پدر بچه همون دختره، دختری که نازا بود.


  • ۹۴/۱۲/۱۳
  • مریم ...

نظرات (۵)

زنده باد این عاشقانه!
واقعا نمیدونم چی بگم ... واقعا انگار با یه سرنگ عسل به خونم تزریق کردن با این پست ..
پاسخ:
زنده باد.
چه حال قشنگی دارد آن زن. چه حال قشنگی دارد. 
پاسخ:
یک حال بی نظیر.
من بیشتر گم شدم تو حال و هوای مرد قصه.
چون ما از دو بعد خیلی متفاوت به ماجرا نگاه می کنیم. 
پاسخ:
میدونی فاطمه اینها چندتا خواهرن که خدا به هیچکدومشون بچه نداد و بچه دار شدن این خانم برای همه خانوادش بزرگه. ولی چطور میشه به دختری برسی که 13 سال خوشبختیش(حداقل در ظاهر) زبانزد خاص و عامه؟
چه سرگذشت جالبی
اما من به اون مرد اول هم فکر کردم و راستش نفهمیدم الان حال اون چطوره با شنیدن این خبر؟
به این فکر کردم که با خیانتش چه لطفی در حق زن کرد و بهش زندگی داد که مردش عاشقشه
پاسخ:
من هنوز نمیدونم به چی این زن میشد خیانت کرد؟ واقعا همه چی تموم بود. اگه بشه به اون زن خیانت کرد به هر زن دیگه ای هم میشه.من به مرد اول فکر نکردم بنظرم نازایی خانم صرفا بهونه بود نه یه دلیل واقعی برای خیانت. بنظرم براش فرقی نداره.
کجایی مریم بانو؟:)
پاسخ:
همین جاها یاس.
خیلی سرم شلوغ شده دم عیدی شکر خدا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی