وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۱
  • ۰

به ساعت نگاه میکنم تقریبا دو ساعت دیگه دارم تا پایان این ساعت کاری، تا رسیدگی به خونه ای که حالا مشترکه، به گردوهای تازه ای که یار خریده و همونطور توی نایلون گوشه آشپرخونه هستند و من چقدر دلم هوسشون رو کرده بود. به مرتب کردن اتاق، اتو کردن لباسها...

سه هفته ای از شروع زندگی مشترکم با مرد خوب مغرورم میگذره و هنوز همه چیز خیلی خیلی تازه اس و کاش تا همیشه تازه بمونه...

ذوق خانمون رو دارم، خونه ای که اسمش رو قمرالملوک گذاشتیم(یعنی ماه همه خانه ها، بله بله میدانم این معنی را نمیدهد)،ذوق تموم شدن ساعت کاری امروز، خرده خریدهایی که قبل از رسیدن به خونه انجام میدم، راستی دختر جان سالها بعد اگر بودی و اتفاقی این روز از زندگیت رو خوندی یادت باشه که آخرین روزکاری هفته بود و منتهی به چهار روز تعطیلی، محرم بود و تو و مریم و سحر و شیما کنار هم نشسته بودید و هرکس سرش توی سیستمش و تازه حقوق گرفته بودید...

توقعم از اینکه با رفتن زیر یک سقف تمام دعواها، اختلافها و گریه ها دود میشوند و میروند هوا محقق نشده ولی همه چیز آروم تر و دوست داشتنی تره، با همه اختلاف سلیقه ها، با همه غرورها، خودخواهیها و وسواسهای عجیبی که درگیرشیم، با هم آشپزی میکنیم با هم خونه رو مرتب میکنیم، سریال میبینیم و نبض ریز عاشقانه ای زیر همه اینکارها جریان داره...

مشاوره رو همچنان میرویم و این موضوع دلم رو گرم میکنه، که ما هر دو این رابطه رو این زندگی رو همدیگه رو با جون و دل میخوایم، تلاشهای دوتاییمون، ایده هایی که همسرم برای نقاشی رو دیوار پاسیو میده، تلاشش برای تبدیل خونه به بهترین ورژن خودش،...فقط مردی که  زن زندگیش  رو با همه وجود بخواد اینجوری دل میده به جزییات این زندگی... این چیزها تو سرم میچرخه و دلم گرمِ گرمِ گرم میشه...

خوشحالم وم خوشبخت و خدارو برای همه چیز از تهِ تهِ تهِ قلبم شاکرم.

  • ۹۹/۰۶/۰۵
  • مریم ...

نظرات (۷)

  • حنا حناییان
  • خدا رو هزار مرتبه شکر

    زندگی مشترک در حالی که کارمند هستی خیلی سخته اما عوضش شیرین و با برنامه س :) آدم بیشتر قدر لحظه هایی که کنار دلبرش هست و می دونه..

    پاسخ:
    ممنون حنا جان و خوش آمدی...
    به نظرم برنامه ریزی چیزییه که خیلی به کارمند بودن و نبودن ربط نداره, اتفاقا من وقتایی که تعطیله برنامه ریزی بهتری دارم...
    ممنون که برام.کامنت گذاشتی دوست عزیز جدید :)

    حالا که پست دیشب از رابطه م نوشتم.. حالا که مدام خاطره های رابطه مون میان جلو چشمم.. حالا که دلم واسه خودش و خونه مون یه ذره شده.. چقدر خوندن این پست حس خوشی داشت ...

    جزییات همیشه زیبای دوست داشتنی من، عاشقشونم

    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدی...
    باید سر فرصت بیام و جزییات قشنگت رو بخونم
    کاش زودتر برام پیام میذاشتی, دوستای اینجا خیلی خیلی عزیزن و من دوست دارم که این دوستی دو طرفه باشه .

    عزییییزدلم مباااارکتون باشه خونه جدید مشترک زیباتون:) بهترین لحظات رو ان شاالله توی این خونه داشته باشید

    پاسخ:
    ممنون مرضیه جان
    دعای قشنگت هزار برابر برگرده به خودت انشالله...

    عاشقانه هاتون مستدااااااااام جانکم... 

    الهی که هر روز خوشبخت تر از دیروز بشید :*

    پاسخ:
    ممنون مریمِ خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگم.

    جان دلم...

    😊

    خدا رو شکر..

    به سلامتی و شادی...

    زندگیتون پربرکت.

    اینکه برای رابطه تون ارزش قائل هستین و برای ساختن و بهبودش تلاش میکنید واقعا مهمه.

    الهی که دلتون همیشه گرم باشه.

    پاسخ:
    ممنون پریشان عزیزم فقط کاش این ساختن جواب بده و ما وسطش کم نیاریمو نشکنیم.
    برامون دعا کن عزیز دل...

    عزیزم تبریک فراوان:) 

    امیدوارم همیشه بهترین حالتِ از در کنار هم بودنتون رو تجربه کنید🍀

     

    پاسخ:
    ممنون حنا جانم

    انشالله شما چهار نفر هم مثل همیشه کنار هم خوشبخت باشید.

    مبارکه .. :) 

    پاسخ:
    ممنون نسترن عزیزم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی