وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تاری دید و دوبینی؟ بله

سرگیجه های مکرر؟بله

بی حسی دست و پا؟ بله دائم سمت چپ

خب لازم نبود دکتر زیر ام آر آی سر و گردن و نوار عصب چشمم بنویسه مشکوک به ام اس که بفهمم احتمال این بیماری رو داده, سوال رو خودم پرسیدم؟ احتمال ام اس وجود داره آقای دکتر؟بله

...

اصرار همسرم برای انجام دادن آزمایشها بیشتر در اولین فرصت که فرداش بود نه برای روشن شدن تکلیف بیماری که برای دیوانه نشدن من بود.

از فردای اون شب همینقدر بگم که بالای ده تا بیمارستان رو سر زدیم تا بالاخره یکیشون بی نوبت وقت ام آر آی داد و همسرم انقدر برای پیدا کردن پزشکی که عصر پنج شنبه وی ای پی چشم بگیرد به مطبهای مختلف زنگ زد که شارژ گوشی و پاوربانکش هر دو تمام شدند.

فقط خدا میدونه چقدر برای اینکه آزمایشهام انجام بشه زحمت کشید چقدر سخت دوباره از متخصص مغز و اعصاب وقت گرفت جقدر هزینه برای نوار عصب چشم و دستها و پاها و ویزیت و ام آر آی کرد و چقدر همراهانه کنارم بود, اجازه داد با صدای بلند گریه کنم, عصبانی نشد, بی تاب نشد و هرکاری کرد تا روحیه ام رو حفظ کنم.

راستش هدفم از نوشتن این پست هم ثبت مهربونی و لطف بیش از اندازشه هدف تلنگر به خودم برای شاکر و قدردان بودنه.

...

از نتایج آزمایش همینقدر بگویم که اگر از دیسک خفیف گردن بگذریم خدارو صد هزار مرتبه شکر ام آر آی سر و گردن سالمه و این یعنی منتفی بودن بیماری ام اس ولی متاسفانه نوار عصب چشم نرمال نیست, عصب چشم چپ آسیب دیده و نوار باید مجددا تکرار بشه و این یعنی قبلا من یک حمله ام اس رو تجربه کردم و عصب چشم آسیب دیده.

...

فرق بین خوشبختی با خراب شدن همه آرزوهامون رو سرمون یک تار مو هست میبینید و من خوشبخت ترینم.

این پست باید خیلی مفصل نوشته میشد ولی راستش از توان و انرژیم خارجه و اگر جای ابهامی وجود داره باید بگم که خدارو هر نفس شکر با وجودی که نوار عصب چشم باید تکرار شود من مبتلا نیستم.

 

 

  • ۹۸/۰۹/۰۹
  • مریم ...

نظرات (۹)

الحمدلله

سالم باشین ان شاالله همیشه و خوشبخت‌ترین و عاشق‌ترین...

پاسخ:
ممنون از دعای قشنگت عزیزم انشاالله هزار برابر به خودت برگرده.

از دیشب تو فکرتم مریم...

خیلی خوشحالم که اون احتمالات ناخوش در موردت وجود نداره. خدا رو شکر.

دعا میکنم چشمت هم به زودی رو به راه بشه.

ازت میخوام قوی باشی... خوب؟!

خدا رو صدهزار بار شکر برای حضور کسی تو زندگیت که اینطور عاشقانه و دلسوزانه همراهته...

خدا حفظتون کنه

پاسخ:
سطح اضطرابم خیلی بالاست پریشان با وجودیکه سعی میکنم کنترلش کنم.
امروز دوباره برای چک شدن مجدد چشمم وقت دکتر مغز و اعصاب دارم برام دعا کن لطفا.
قول میدم قوی باشم.

شکر .. :)

پاسخ:
ممنون عزیزم.
نسترن جان فکر کنم قبلا هم گفتم اگر دوست داری آدرس ایمیل بزار برام خصوصی رمز نوشته ها رو برات ایمیل کنم.

پست رو که میخوندم دستام یخ زده و با چشمام کلمات رو تند تند دنبال میکردم

اخرش نفس راحت کشیدم و خداروشکر کردم

خداروشکر که همسر همراه و همدلی داری 

خداروشکر که سالمی 

امیدوارم مشکل چشم هم خیلی حاد نباشه 

پاسخ:
ممنون دوست خوبم ممنون و دلگرمم از محبت بی اندازتون
امروز وقت دکتر دارم برام دعا کن لطفا.

مریم عزیزم خدا رو شکر می کنم که به خیر گذشت.

خدا رو شکر واقعا.

هزار بار خدا رو شکر

 

مراقب خودت باش لطفا.

پاسخ:
وای عارفه اگه بدونی چی کشیدم میشه برام یک عالمه دعا کنی؟

دعا گوت هستم عزیزم... 💟💟💟

پاسخ:
یک دنیا ممنونتم عزیزدلم

یه خبری از خودت بده

پاسخ:
شرمنده نگرانتون کردم پریشان عزیزم.
یک دنیا بابت محبت تک تکتون ممنونم.
خداروشکر وی پی چشمم سالم بود خداروشکر این یعنی آزمایش قبلی اشتباه بوده. علت تاری دید مرتبط با عصب نیست.

خب خدا رو شکر.

امیدوارم هر چه زودتر صحت و سلامت کامل عزیزم.

پاسخ:
ممنون عزیزدلم یک دنیا ممنون :*

بازهم خدارو شکر بابت سلامتی چشم .. 

با کمال میل .. :) خیلی خوشحال شدم از پیشنهادت .. :)

 

ممنون :*

پاسخ:
نسترن جان رمز رو برات ایمیل کردم عزیزم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی