وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۱
  • ۰

گاهی هیچ راهی نداری جز اینکه بنویسی

چندبار صفحه وبلاگ رو باز و بسه کردم تا بیام کافه و بنویسم، کارهام مثل همیشه زیادند و خب نمیتونم زمانی برای نوشتن بزارم ولی واقعیت اینه که اگر ننویسم هم اصلا نمیتونم شروع کنم.

خط مستقیمم رو فوروارد میکنم رو موبایلمو با لیوان چای و لب تاپم میام کافه، خب شد که برای خودم چایی ریختم وگرنه لابد میخواستم قهوه سفارش بدم تو این گرونی...

خب هدف اینه که اینجا بشینم اهداف و برنامه هام رو بازبینی کنم.

راستش رو بخواید من یواش یواش دارم وارد قسمت سخت ماجرا میشم دقیقا اونجایی که نتیجه تلاشت رو نمیبینی یا بهتر بگم هنوز اونقد تلاش نکردی که نتیجه خودش رو نشون بده و این دقیقا قسمت سخت ماجراست، اونجاییکه نباید کم بیاری، من هم حالا اومدم اینجا نشستم تا یکبار دیگه همه چیز رو بازبینی کنم، هدف کلی و قدمهایی که توی آبان باید براش بردارم و البته برنامه های دیگه ای که برای کار و قسمتهای دیگه زندگیم دارم...

خب برای این هفته:

پیامی که باید داده بشه

قرار ملاقاتی که باید برم

طرحهای مناسب نمایشگاه انتخاب و اجرا بشن

کار مدادرنگیم

انجام تکلیف کلاس یکشنبه

تمرین شبانه طراحی که متوقف شده باید دوباره شروع شه

آرایشگاه

سر زدن به دو تا فرهنگسرا

کتابخونه

انتخاب کتاب مناسب جهت مطالعه

اتمام کتاب آوسنه باباسبحان

تماس با بیمه و مراجعه حضوری

و...

و خب خدا میدونه کدومش تیک میخوره، ولی اون چیزی که خوب میدونم اینه که همه تلاشم رو میکنم بعد از کار به خستگی بیش از حدم غلبه میکنمو تمرینها رو انجام میدم، دوباره بابت کمرم دکتر میرمو هیچی نمیتونه مانع زود بیدار شدنم بشه که قدم قدم به هدفم میرسم که نمیترسمو جا نمیزنم...

خب من باید اینا رو مینوشتم و به خودم یادآوری میکردم که چقد توانمندم و قرار نیست این میز کارمندی بشه همه زندگی منو آرزوهام رو بدزده...

خلاصه که من باید اینارو مینوشتم تا بتونم شروع کنم...

...

پ ن: دوستان عزیز من خیلی دوست دارم راهکارهای شما رو برای مدیریت زمان بدونم، اکثر دوستان من در این وبلاگ همزمان خانه دار، شاغل، هنرمند، اهل مطالعه و گاها مادر هستند کاش به من بگویید چطور به بهترین شکل به همه اینها میرسید، چه چیزی شما را سرپا نگه میدارد که برای هدفهایتان تلاش کنید؟؟؟؟

خلاصه که مرا موعظه کنید...


  • ۹۷/۰۸/۰۵
  • مریم ...

نظرات (۴)

خیلی خوبه
پاسخ:
:)
تو امام منی در برنامه ریزی
من هیچ موعظه ای برات ندارم
یعنی اصلا هیچ وقت چنین جسارتی نمیکنم! 😅
پاسخ:
ممنون از لطفت پری شان عزیزم
ولی تورو خدا منو موعظه کن :(
خب من که در جایگاه موعظه کردن شما دوست بزرگوار و توانمندم نیستم. انشالله دوستان دیگه بتونن راهنماییمون کنن :)
فقط یه موضوعی هست که مدتی بود می‌خواستم بهت بگم ولی فراموشم می‌شد. می‌دونم که صبح‌های زود عاشقانه نقاشی می‌کشی، اما به این نکته توجه داشته باش که فاکتور نور موقع نقاشی خیلی مهمه. اصولا شرایط محیطی توی نقاشی ابرنگ اثرگذارن، حتما خودت بهتر میدونی که تکنیک نقاشی توی تابستون یا زمستون متفاوته و تو ناگزیری که سریعتر یا کندتر عمل کنی. توصیه میکنم در نور روز نقاشی بکشی و با نور طبیعی کار کنی:*
پاسخ:
ممنون حنای عزیزم راستش قلم شما برای من بهترین موعظه هست همیشه.
راستش رو بخوای در مورد چیزایی که گفتی  نه نمیدونستم که تکنیک کار تو تابستون و زمستون فرق دارن یا باید تندتر یا کندتر کار کنیم.
در مورد نور میدونم که تو نور نامناسب کار پررنگ میشه که این رو هم قبلتر خودت زحمت کشیدی و بهم گفتی.
لطفا اگر تونستی و وقت داشتی این نکات رو برام بنویس.
حنا جان من از هشت صبح تا حدود هفت عصر سرکار هستم و متاسفانه برای آبرنگ به نور طبیعی دسترسی ندارم, فقط میمونه پنج شنبه جمعه ها که اون رو هم کلاس میرم و اگر یکی دو ساعتی نور طبیعی داشته باشم سعی میکنم که کار کنم. در واقع اگر صبحای زود کار نکنم هیچ زمان دیگه ای نمیتونم براش وقت بزارم.
حنا جان اگر کتاب, کلاس یا ویدیو یا شبکه و.... میشناسی که من میتونم بابت کار آبرنگ کمک بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید.
http://www.telewebion.com/search/آب%20و%20رنگ
پاسخ:
وای یک دنیا ممنونتم حنای عزیز و دوست داشتنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی