وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰
دیدی؟ دیدی چه بازی راه افتاده؟ همه دارن از چشمها میگن...
چشمها؟؟؟؟؟ میشه من قاعده بازی رو عوض کنم؟؟؟؟از دستات بگم؟؟؟
یادته گفتی من اولین بار عاشق چشمات شدم؟؟؟گفتی مریم چشمات همیشه حُزن دارن, حُزنش دلم رو مچاله میکنه...
دستات رو گرفتم و گفتم ولی من اولین بار عاشق دستات شدم همین دستای مهربون حمایتگرِ زخم و زیلیت...
نمیدونم چند سال گذشت تا فهمیدم چشمهات رو هم عاشقم قدِ دستات که چه جام جهانی پرباست تو نی نی چشمات و کاپ رو زمانی دستم میدند که چشمات میخندن؟؟؟
میشه چشمات همیشه بخندن؟؟؟
...
ممنون از دعوت حنای عزیزم من هم از عارفه عزیزم دعوت میکنم به این چالش بپیونده.
...
کاش میشد خود عزیزش رو به این چالش دعوت کنم مَرد خوب نویسنده ام رو...
  • ۹۷/۰۳/۲۲
  • مریم ...

نظرات (۱)

مریم مریم
آخه توچه کردی بامن؟
یه جانوشته بودم دستهاقابلیت بیشتری ازچشمهادارند
دستهای مهربان
دستهایش:)
ممنونم ازدعوتت مریم مهربونم
پاسخ:
عزیزم :)
مثل خودمی
ممنون از اجابت دعوت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی