وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

cafemaaryam

علاقه عجیبی به وبلاگنویسی داشته و دارم ولی مدتی هست که نمیتونم اینجا بنویسم دست خودم نیست وبلاگ رو که باز میکنم میلم به نوشتن از بین میره

یک کانال درست کردم برای خودم و قراره هیچ قید و شرطی تو نوشتن تو اون کانال برای خودم نداشته باشم خودتون خوب میدونید که شما چقدر محرمید آدرسش رو براتون میزارم.

به زودی به اینجا برمیگردم نوشتن تو کانال کاملا موقته فقط تا وقتی که دستم بره که تو این خونه بنویسم.

@cafemaaryam

  • ۹۷/۰۱/۳۱
  • مریم ...

نظرات (۳)

هرجابری،همونجامیام دنبالت ودست نوشته های قشنگِ پراززندگی تومیخونم مریم!
پاسخ:
یک دنیا ممنونتم عارفه جان 
باعث افتخار منه که منو بخونی بهم محبت داری عزیز
:)کاش همیشه بنویسی برامون
اصلاآروم میشم وقتی نوشته هاتومیخونم
بی اغراق
سلامت باشی
پاسخ:
ممنون عارفه جانم خیلی محبت داری عزیز
من هم متقابلا و بی اغراق عاشق قلمتم.
:*
چی کار کنیم با اینهمه سوت و کوری بلاگستان؟!
پاسخ:
واقعا نمیدونم کار درستی کردم یا نه
احساس خیانت دارم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی