وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یک شب با کیفیت

یک شب بی نظیر رو گذروندم اگر از دیشب که همسرم و خانواده اش خیلی ناگهانی تولدم رو مبارک کردند, شام مفصلی تدارک دیده بودند و با کیک و شمع و فشفشه غافلگیرم کردند بگذریم امشب شب آرام فوق العاده ای رو گذروندم شبی که یک تئاتر خوب دیدیم, از ته دل خندیدیم, بعدتر قهوه سفارش دادیم و نرم نرمک خیابان ولیعصر رو قدم زدیم درحالیکه صدای ساز آکاردئون پسرک دوره گرد پس زمینه عاشقی مان بود.

...

داشتن مردی که شما را به تماشای فیلم و تئاتر خوب میبرد, مردی که کتاب میخواند و تشویقتان میکند که کتاب خوب بخوانید برایتان به فارسی و عربی و ترکی و فرانسه شعر میخواند (در کنار بیشمار خوبیهایش) نعمت بزرگی ست که به لطف خدا نصیب من شده است مبادا از سرغفلت یادم برود سپاس خدای خوبم را.

...

هر سال سالروز تولدم برای خودم هدیه میخرم, امسال حفظ کردن یک شعر از سعدی را به خودم تقدیم کردم و تمام روز از هدیه بی نظیر خودم به خودم کیفور بودم.

  • ۹۷/۰۱/۱۲
  • مریم ...

نظرات (۳)

مبارک باشه عزیزم...
😊
پاسخ:
ممنون پری شان عزیزم 😊🎊🎉⭐🌸❤
بقول خانما
خدا شانس بده :)

از این حس سپاس شما اون هم کاملا خالصانه و در این خلوت خودتون خوشم اومد
پاسخ:
بله واقعا خدا به من شانس داده :)
ممنون شما لطف دارید.
مریم تومبارکی قطعاً...
خداحفظت کنه.
چه خوب که سعدی به خودت هدیه دادی
خداوندکنارهم سالم نگهتون داره که ذوق میکنم ازخوندن عاشقانه هاتون
پاسخ:
ممنون عارفه جانم یک دنیا ممنون
خدا عزیزانت رو برات نگه داره عارفه عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی