وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اینها رو دارم ساعت یک و چهل و شش دقیقه نیمه شب مینویسم اگر الان رو هنوز جمعه حساب کنم فردا شنبه است, شنبه ای که قبل از هشت صبح باید از خونه بیرونم بزنمو بعد از هشت شب برگردم.

حالم ترکیبی از آرامش و اضطراب توامان است.

نگران پریزادم, تبِ واکسن شش ماهگی و سرماخوردگی اش و با هر سرفه اش بند دلم پاره میشود.

و همزمان آرومم, از داشتنش که وقتی براش میخونی گنجشک لالا سنجاب لالا سرش رو میزاره رو شونتُ چشمای نازش رو میبنده.

...

حال این روزهام ترکیبی از خستگی, انگیزه, امید, اضطرابُ دلتنگی ست.

هی هر روز برنامه ای میچینم با دلتنگی شدید روزم رو شروع میکنمو ادامه میدم اظطراب توی دلم رو چنگ میکشه و در نهایت هم خستگی به چشم و تن و جانم رحم نمیکنه ولی باز هر شب به فردا فکر میکنم به یار...به یار که حضورش انگیزه خوب بودن است, دوست داشتن خودم, که اگر نقاشیهایم را تحسین نمیکرد به چه ذوقی ساعت پنج صبح دست به قلمو میبردم؟

که هر شب با سنگینی چشمها کتاب بخونم که کلیدر به جلد پنجم برسه و لیستی بلند بالا برای کتابهای بعدی...

حالا هم اینهارو با خستگی مینویسم با اظطرابِ فکر کردن به هفته پیش رو, با دلهره ی میشود یا نمیشود هایش, با همه برنامه هایی که توی سرم وول میخورد و با دلتنگی شدیدی که راه نفس رو تنگ میکنه و باز امید...امید که فرداهای روشن تری در راه است, فردایی که بزرگترم, بالغ ترم, عاشق ترم...

...

پ ن: کاش زمانم, ذهن و دستم یاری کنند که بیشتر بنویسم از ننوشتن همین روزانه های ساده  این روزانه های بی مزه ای که چیزی به کسی اضافه نمیکند در عذابم.

*کلیدر



  • ۹۶/۱۱/۱۴
  • مریم ...

نظرات (۳)

روزهای روشن تری توراهن مریم،خودت که بهترمیدونی!
پاسخ:
انشاالله انشاالله , دلم روشنه
ممنون عارفه جان از آهنگی که توی وبلاگت گذاشتی
بیش از اندازه به خودت فشار نیار مریم عزیزم، به قدر توان بکوش :*
پاسخ:
درستشم همینه حنا جان ولی اگه بخوام اینجوری فکر کنم فقط باید برم سرکار و برگردم در حالیکه لحظه ها دم به دم میمیرند, دیگه عادت کردم فقط گاهی غرش رو اینجا میزنمو خاطر شما دوستای عزیزم رو کدر میکنم.
ان شاءا...چه خوب،
ان شاءا...که همیشه روشن بمونه
خواهش میکنم.خوشحالم که خوشتون اومد.
پاسخ:
انشالله
ممنون عارفه عزیزم
خیلی خوب بود چند روزه که تو گوشم دارم گوش میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی