وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰
طبق یک قانون نانوشته ای هروقت که میخواد برام گل بخره از یک  گل فروشی خاص به اسم " گل مریم" خرید میکنه و این موضوع رو مثل یه سنت رعایت میکنه فقط گل فروشی گلِ مریم و امکان نداره لابه لای دسته گلای کوچیک و بزرگی که برام میاره شاخه های گل مریم نباشه که من همیشه لبریزم از عطرش...
اولین بار خیابون انقلاب بودیم طرفای دانشگاه تهران  یه شاخه گُل مریم از یه پسربچه دستفروش خرید و گرفت طرفم، روز زن بود ولی اونقد به هم نزدیک نبودیم که حرف دلش رو بزنه  و من سربه هوا، بازیگوش،  دل نمیدادم به عشق....روزای چندسالگی بودن اونموقع؟؟؟ هیچ یادم نیست.انگار هزار سال ازشون گذشته انگار هزار سال از دانشجو بودنمون گذشته، از بازیای پانتومیم، فالِ آهنگ، نمایشگاههای کتاب، گردشای دسته جمعی...
حالا دیشب دوباره یه دسته گل زیبا از همون گل فروشی با شاخه های گُل مریم... که تا صبح نفس کشیدم عطرشون رو، هی بیدار شدم دیدم دسته گُل رومیزمه عطرش پخشه تو  هوا بعد دلم آروم گرفت نفس عمیق کشیدمو باز خوابیدم.
امروز صبح حاضر شدنی هر کاری که میکردم زیرچشمی میپاییدم گُلامو...
گفتی مریم گُلا رو خودم انتخاب کردم چیدمان و تزئینشم خودم گفتم چجوری باشه؟ دوسشون داری؟؟؟ گفتم بی نظیره، گفتم دیگه نه؟؟؟
...
قرار بود قبل از مُحرم قدم اول رو جلو بزاره که امکانش نبود انقدر کار و درس و ماموریت و هزار نوع گرفتاری روی سرش ریخته بود که نمیشد انتظاری داشت و نداشتم هم. میدانستم دل او بیشتر از من برای این زندگی میتپد قصه عشقش به من که حرف یکی دو روز نیست حرف یکی دو سال هم نیست، میگه تو عشق بیست سالگیِ منی میفهمی مریم، عشق اول تو بیست سالگی، میفهمی این عشق چه بلایی میتونه سر آدم بیاره، میگم ولی ما همدیگه رو تو هجده سالگی دیدیم ها میگی آره ولی حس بیست سالگی توفیر داره.
آمد با زیباترین دسته گُل دنیا، نخواست که بدقول باشد، نخواست دلم بلرزد که مبادا این مَرد روی حرفش نمیماند و من چه ساده بودم که فکر کردم نمیشود که اگر او بخواهد میشود و شد، شکر بزرگی اش.


  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • مریم ...

نظرات (۶)

مریم! این گل خواستگاریه آیا؟‌ ای جانممم... :*
پاسخ:
بله حنا جانم گل خواستگاریه
حالا یه چیز بانمک برات تعریف کنم بابام گفت هر چی مریم بگه همه به من نگاه کردن من گفتم هر چی بابام بگن.
خلاصه منو بابام هی در حال پاسکاری بودیم موقعیت بامزه ای بود.
ممنون از لطفت عزیزم.
عزیز دلم تبریک گرم و صمیمانه من رو بپذیر، امیدوارم از لحظه لحظه این ایام لذت ببرین؛ انگار پاییز عاشقانه‌ای در راهه...
یادمه اون اوایل رئیس شرکتمون بهم گفت اگه همون‌طور که خودم فکر می‌کنم تو هم زندگی ما (زندگی قدمت‌دار خودش و همسرش) رو موفق بدونی، من یه زندگی مثل زندگی خودمون برات آرزو می‌کنم...:) حالا این حرف من به تو ... :))
پاسخ:
ممنون حنا جانم انشاالله که پاییز خوبی باشه
من از خدامه یه زندگی مثل زندگی شما داشته باشم سراسر تلاش و احترام و امنیت و عشق.
مبارکه مریم جانم...
چقدر زیباست این سبد گل...

دلت شاد! 😊💜
پاسخ:
ممنون پری شان عزیزم
بازم دعا کن استرس دارم هنوز
راستی زیارت قبول
خوش برگشتی.
وااااااااای مرمری...
هیچی مث این خبر نمیتونست خوشحالم کنه...
خیلی مبارکت باشه...
عاشقانه هاتون همیشگی و مستدااااام...
وای خیلی خوشحال شدم اصلن نمیدونم چجوری باید خوشحالیمو نشون بدم :)
پاسخ:
ممنون مریم جان 
از این همه لطف و محبتت ذوق کردم 
همیشه منو سرشاز از مهربونی میکنی
دعا کن مریم جانم برام
وای یعنی هیچی نمیتونست قدر خوندن این پست منو سر ذوق بیاره
مبارکا باشه مریم جانممممممم، با کلمات نمیتونم برسونم تا چه اندازه خوشحال شدم،
روز به روز خوشبختر بشین کنار هم، پر از سعادت و پر از ارامش باشه زندگیتون :)♥
پاسخ:
ممنون یاسی جان پرانرژی من
لطفا میشود باز هم دعا کنی؟؟؟؟؟
روزم گلبارون کردی دختر
تبررررررررریک میگم عزیزم
برات بهترین و زیباترین روزها آرزو میکنم برای تو وقلب مهربونت
خوشحالیم در واژه نمیگنجه
پاسخ:
ممنون نازلی جانم برای خودم  هم روز فوق العاده ای بود خوشحال دارمتون که با شادی من شاد میشید و با غمم غصتون میشه نعمت بزرگی هستید بخدا
 راستی هنوز هم یکم اضطراب دارم برام دعا کن عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی