وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آهنگ پریزاد از رادیو پخش میشه و من به تو فکر میکنم...

پریزادِ من, پریزادِ کوچک من, عروسکم...

امروز به محض رسیدن به خونه با دیدن حجم خالیِ خونه با دیدن خونه ای که هیچکدوم از اون شش نفری که من نفسم به نفسشون بنده نبودند بغضم ترکید نشستم جلوی درِ ورودی و دستام رو گرفتم جلوی صورتمُ با صدای بلند گریه کردم

برای تو برای این ویروس بدقلق دلتنگی که بی انصاف همیشه به همه قلبم حمله میکنه.

فکر کردم به تو و خدای تو که به واسطه ی خواهرم از تو نگهداری میکنه به عظمت خدای تو...

تمام اضطراب ناشی از لج بازی و شیر نخوردنت تمام  گریه هات که البته طبیعیه و من طاقت شنیدنشون رو ندارم به محض رسیدن به خونه,وقتی حجم خالی خونه آوار شد رو سرم رو دلم, شد یه هق هق بلند انقد بلند که نفسم تنگ شه و به سرفه بیفتم.

حالا نیومدم اینارو بنویسم نیومدم از زشتی دنیا بنویسم دنیایی که شش عزیزِ من رو داره هنوز بهش امید هست اومدم بنویسم عزیز دلبندم, عزیز کوچکِ دلبندم دنیا زیباست نماز هست سیب هست شکلات هست ایمان هست نقاشی هست عشق هست نیایش هست سعدی هست و کتاب هست...

راستی دوست داشتنی, اولین کتک زندگیت رو هم از من خوردی و باور کن آن کتک که هیچ برای تو و سلامتت میتوانم خودت و همه دنیا رو بارها و بارها و بارها بزنم.

این تازه اول قصه من و توست جوجه

تولدت مبارک.

...

خدایا خدای خوبیها نماز شکر من رو بپذیر و قاصر بودن زبان این بنده حقیر برای سپاسگزاری ات را ببخش.

هر نفس شکر.

...


  • ۹۶/۰۵/۰۷
  • مریم ...

نظرات (۵)

اشکم درومد...
مبارکه...
قدمش مبارکه عزیزم...
خدا حفظش کنه.
هزار بار شکر!
پاسخ:
ممنون پری شان عزیزم خیلی این چند روز به شما و حست فکر کردم و از ته قلبم درکت کردم
ممنون از دعای قشنگت
خدا برادرزادت رو حفظ کنه عزیزم
خاله شدن بهترین و قشنگترین حس دنیاس...
چه خواهرزاده ی خوشبختی داری که خاله ای مث تو داره...
پاسخ:
ممنون مریم عزیزم لطف داری خانم
خدا عزیزانت رو برات نگه داره.
قدمتش مبارک و فرخنده
امیدوارم یکروز برای کوچولوی خودت بنویسی و من اینجا ذوق کنم
پاسخ:
ممنون نازلی عزیزم خدا عزیزانت رو برات نگه داره
والا انقد کوچولو هستند آدم از فکر کردن به بچه دار شدن هم میترسه.
ای جانمممممم 
مبارک باشه تولدش
خوشبخت و باسعادت باشه، و چه روزهای شیرینی در انتظارتونه:) کنار تموم ادمای دوست داشتنی ^ـ^
پاسخ:
ممنون یاس عزیزم
انشالله
خدا عزیزانت رو برات نگه داره.
راستی نقاشیت، از فوق العاده هم اونورتره:)
پاسخ:
نظر لطفته عزیزم واقعا بهم دلگرمی میدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی