وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نشسته ام تو اتاق برادر و تنها راحت نجات اینجا یه پنکه اس که ثابتش کردم رو خودم...

قیمه و خورشت لوبیا بار گذاشتم و منتظرم سیب زمینی ها آبپز شن برای سالاد الویه, خواهرم این روزها زیاد نمیتونه غذا درست کنه

مامان فشارش بالاست و بابا سرمای بدی خورده

من با یک ماگ بزرگ قهوه نشستم پای لپتاپ پای پروژه های شرکت, باید امشب تحویلشون بدم

حواسم رو هزارتکه کردم قسمتی پیش کارم قسمتی فشار مامان رو میگیره و یکی به غذا سر میزنه و آن یکی حواس پیش باباست...

به خودم قول داده بودم قمار باز رو تموم کنم امشب و سه طرح کوچیک آبرنگ برای دیوار کنار میزم در شرکت بکشم...

مقاله ی بابا هم هست, پدر من لازم بود انقد خوب و با تسلط از پروژه ات دفاع کنی تا استاد مربوطه نهایت لذت و استفاده را برده و برخلاف همه دانشجویان از شما مقاله بخواهد؟؟؟؟ 

خب باید فردا را هم بگذارم برای آموزش مقاله نویسی...

...

شب تابستونی آروم و غمگینیِ, یه غم آروم, یه غمی که انگار باهاش اُنس بگیری...

امروز هم دستش رو گرفتمو بردمش باشگاه , حالا هم از شدت خستگی آروم نشسته...

بگذریم من پاشم یک ماگ دیگه قهوه بخورم امشب از آن شبهای طولانیست...

راستی یادم نرود هندوانه را بُرش بزنمو و لباسها را در ماشین بریزم...

...

اینجا را که نمیخوانی ولی ممنون که قبل سفرت برایم قهوه خریدی.

  • ۹۶/۰۴/۲۰
  • مریم ...

نظرات (۳)

شب تابستونی آروم و غمگینت پر برکت...
پاسخ:
ممنون از دعای قشنگت
شب پربرکتی بود کارهام همه انجام شد
دعا کنم پروژه هام تایید شن
  • مرد بارانی
  • چرا توی عادی ترین نوشته های اینجا هم یه جریان غم لطیفی همیشه هست؟! برام جالبه که هر وقت اینجا رو می خونم یه احساس بغضی گلومو میگیره! بدون هیچ دلیل ظاهری!
    پاسخ:
    نمیدانم واقعا .
  • ستاره امیری
  • ای ول پدر جلان باریکلا 
    دمش گرم هوراااااااا 
    معرکه است کارش 
    و تو چقدر کار داری خسته نباشی عزیزم 
    موفق و موید
    پاسخ:
    ممنون عزیزم سلامت باشی
    اون کارا تموم شد کلی کار دیگه تعریف شد ;)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی