وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰
دو تا هِل شکسته و یه غنچه گل محمدی با یه چوب چایی ...
مهمان داریم امروز...کاش خواهرم باشد... لیوان شیشه ای چایم رو میزارم رو جلد دفتر چرمیم و عطرش رو بو میکشم
با جرعه اول تهِ گلوم میسوزه، کاش در شرف سرماخوردگی نباشم، ظهر باید برم انقلاب برای کار صحافی پایان نامه، دیروز که رفتنم بی فایده بود، تا مهمونا برن و من خودم برسونم انقلاب تمام صحافیا تعطیل شده بود، 
ولی خوش گذشت با یادت خاطره بازی کردم بعد دست خودمو گرفتم بردم افق، یک راست رفتم سراغ کتاب جز از کل، چند هفته ای هست که منتظریم فلان کتابخونه برای کتاب کد بزنه بریم بگیریمش...
کتاب را با دقت نگاه میکنم، آقا میشه این رو عوض کنید کتاب هدیه اس این جلدش خراب شده
با کتاب جدید میشینم رو مبل وسط افق، کتاب رو ورق میزنم فکر میکنم اولش چی بنویسم" تقدیم به آنکه دوستش دارم" " به مردی که مرا با لذت خواندن آشنا کرد"
راستش رو بخوای چند تا جمله ناب هم برای تقدیم کتاب تو ذهنم هست ولی دروغ چرا از وبلاگ یه بنده خدایی دزدیدم و میتونم تصور کنم که با خوندنشون با ذوق میگی خودت نوشتی؟ بعد من میگم آره، تو ابروهاتو میدی بالا و میگی باریکلا و بعد من سریع میگم دروغ گفتم...
بعد رفتم یه جعبه کوچیک فلزی برات خریدم تا توش برات هِل بریزم، یادم نرفته تو روزای دانشجویی که با بچه ها میرفتیم کافه چای رو با هل سفارش میدادی، 
نگاه میکنم به ظرفای فلزی و فکر میکنم این یکی هم طرحش مردونه تره هم سایزش مناسبه برای عزیز همیشه در سفرم...
راستی یه کتاب کوچیک آموزش آبرنگ هم خریدم ، آخ آخ امروز هم مجبورم کلاسم رو کنسل کنم، یادم باشه خودمو درک کنمو بابت این قضیه از خودم عصبانی نباشم 
...
داریم ده ساله میشیم کم کم، بیست و چهارم مرداد که بیاد میشه دو سال که تصمیم جدی گرفتم پای دلم وایسم، پای تو که مهربونترین و بامعرفترین مرد دنیایی...تو که بهترین و درست ترین تصمیم زندگیمی...
راستی بهت گفتم نذر جدیدمو؟

  • ۹۶/۰۴/۰۸
  • مریم ...

نظرات (۸)

۱۰ سالگی‌تون پیشاپیش مبارک مریم دوست‌داشتنی. راستی چیه نذر جدیدت؟ :)
پاسخ:
ممنون حنا جانم از کامنت پر مهرت
یه مبلغ ناچیز برای ایتام :)
مرمری...
خیلی دلم میخواد بغلت کنم...


پاسخ:
ممنون همنام جان :)
راستی چرا دیگه نمینویسی؟؟؟ خیلی وقته ننوشتی .
روزها و لحظه هات پر از عاشقانه های ناب
امیدوارم سال دیگه این روز کنار هم و در خونه خودتون جشن بگیرید
پاسخ:
ممنون نازلی عزیزم
انشاالله.
بعد یه مدت نبودن و دوری از وبلاگا، با چه پستی برگشتم، خوندنش چقدر چسبید! 
صد سالگیتون!♥
پاسخ:
یعنی نیستیها هی میرم پستای قدیمتو میخونم هی آهنگارو گوش میدم باش دختر جان باش
قبول باشه نازنین
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم :)
انگار دست نوشتنم خشک شده...
:(
خودمم خیلی از این بابت ناراحتم...

پاسخ:
هر چی به ذهنت میاد بنویس مریم
حرفاتو با ما قسمت کن نذار تو دلت بمونه
  • ستاره امیری
  • سلام عزیزم 
    10سالگی عشقتون مبارک انشاالله 120 ساله بشه این عشق قشنگ 
    پاسخ:
    ممنون ستاره جانم از دعای قشنگت عزیز
    بلخره یه پست گذاشتم بعداز هززززار سال :)
    پاسخ:
    آخجوووووووووووون اومدم بخونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی