وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۱
  • ۰

لطفا نخوانید.

به نوشتن پناه میارم وقتی به هیچی نمیشه پناه آورد...

غمگینم و بیش از اینکه غمگین باشم از دست خودم ناامیدم, فکر نمیکردم در شرایطی اینچنین انقدر واکنشم بچه گانه باشه, من کلی با خودم حرف زدمو رفتار درست رو به خودم نشون دادم اما باز...

نمیشه نمیتونم حکایت همون شتریِ که یه پرکاه میفته رو بار سنگینشو نقش زمین میشه نقش زمین شدم امروز

میدونم میدونم نباید پیش داوری کنم ولی ظرفیتم تموم شده و اینو به هیچکس نمیشه گفت کم آوردم انتظار این یکی رو نداشتم حقیقتا نداشتم 

حالا اومدم اینجا گریه کنم و بنویسم چون من جز نوشتن هیچکار دیگه ای بلد نیستم تازه نوشتن هم بلد نیستم نمیدونم چجوری بنویسم که این اشکها کلمه بشن این بار غم سبک شه. از صبح بارها گریه کردمو آروم نگرفتم و این چیزیِ که ازش متنفرم گریه کردن متنفرم از این همه ضعف.

پس این کلمه ها ی لعنتی به چه دردی میخورن اگه نمیتونن آرومت کنن 

چرا خوابم نمیبره

کاش خوابم ببره

  • ۹۶/۰۳/۱۷
  • مریم ...

نظرات (۶)

  • مرد بارانی
  • کلمه ها فقط مثل نشانه هایی میمونن که راهو بهمون نشون بدن! اما گاهی این خود راهه که بی راهه میزنه! اونوقت این نشانه ها این چراغ های کوچیک تو این ظلمات کاری ازشون بر نمیاد...
    اینجاست که هیچ کس نمیفهمه تو چی می کشی!  
    چیشده به تو مرمرک جان؟ :(
    کاش میتونستی بیشتر بنویسی... شاید میتونستیم کمکت کنیم...

    اصن بیا بغل خودم :*
    پاسخ:
    مریم جان من وقتی ناراحتم نوشتنم نمیاد و این خیلی بده سعی کردم بیشتر بنویسم ولی نشد.
    ممنون دوست خوب و مهربونم ممنون که هستی.
    کاش الان که اینو میخوندم حالت خوب باشه مریم...
    http://bayanbox.ir/download/4424012488055508078/04-Fix-You-Musicfire.in.mp3

    اینو گوش بده، کاش حالتو بهتر کنه
    پاسخ:
    یاسی:(
  • ستاره امیری
  • خیلی ناراحت شدم 
    گریه نشونه ی ضعف نیست برعکس اشکها التیام بخش دردها هست 
    خدا کنه حالت بهتر شه 
    پاسخ:
    الان بهترم ستاره جانم
    ممنون از همراهی پرمهرت.
    خب گریه برای همین موقع هاست دیگه
    بیا بغلم تا دلت میخواد گریه کن
    پاسخ:
    نه نازلی گریه کردن رو دوست ندارم
    ضعیفدبودن رو دوست ندارم.
    گریه کردن ضعف نیست
    یک نیاز ، غریزه ، برون ریزی ، احساس و  حتی یک هنر هست
    پاسخ:
    خب پس من فک کنم تو این هنر یه استاد قهارم
    ممنون که هستی نازلی جان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی