وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ها میکنم به عینکم و شیشه اش رو پاک میکنم میخوام نقاشی بکشم دستم نمیره دست راستمو عصای سرم میکنم نگاهم میفته به گلدونایی که مامان چیده زیر نور آفتاب پنجره ی آبی من. جانم چه آفتابی میگیرن به تک ساقه ای که گذاشتم تو آب تو بطری شیرکاکائو نگاه میکنم قربونت برم چرا ریشه نمیگیری من ذوق کنم 

رادیو چه با سوز میخونه.....

تو بیو تی بنشین آی بلال طبیب دَردُم

تو بیو تی بنشین آی بلال طبیب دَردُم

های هایی گل نای نایی گل, وای دودر نومدی ما مُردُم

های هایی گل نای نایی گل, وای دودر نومدی ما مُردُم

داغ دل من تازه میشه چشمام از گریه های مدام دیشب میسوزه مامان میگه ببین چه بلایی سر چشمات آوردی بازم فکر درس و کار و این چیزا رو کردی؟ میگم مامان بریم شهر گل دو تا گلدون بخریم؟ میگه که باز خشکشون کنی مامان راست میگه من دستِ گل و گیاه ندارم برعکس تو

میگم چرا گلم ریشه نمیگیره میگی باید بهش دارو بدی میگی مریم دیشب خوابتو دیدم حرفمون شده بود ناراحت بودی میگم خواب نبودی که...

میگی مریم....میگم ولش کن بیا به دیشب فکر نکنیم بزا دیشب دیشب بمونه همونجا بمونه تلخیش هم بمونه ها ولی همونجا بمونه 

مگه نه اینکه به قول نادر ابراهیمی یه قطره ایم که میچکیم تو دلِ کویر رو تموم میشیم. 

دیشب یه جایی وسط بحثمون که گفتی مریم اوووووونقدر که بدی رو بزرگ میبینیم خوبی رو نمبینیم ها

راست گفتی راست گفتی یار جونی بیا بیا به پاس سالها آشنایی و دوستی به پاس تمام وقتهایی که هیچکس رو جز هم نداشتیم حتی اصلا به یاد وقتایی که از شدت ناراحتی تو آلاچیقای ته دانشگاه شکایت از من به من میبردی , انقد خوبیارو بزرگ ببینیم که بدیا کوچیک شن کوچیک و کوچیکتر.

...

که تو و خوبیات بزرگید خیلی بزرگ دیده شدنش چشم با بصیرت تری میخواد به خودت شک نکن ماهِ من.

  • ۹۶/۰۳/۱۵
  • مریم ...

نظرات (۵)

لاجرم پیش میاد...
میگذره...
پاسخ:
پیش که میاد ولی حیف وقتامون و حس خوبمون که به مجادله بگذره
کاش پیش نیاد

هرچی بگم مقابل حس و حال قشنگ این پست کم میاره.سکوت و دعا برای حال خوبتون... برای کوچیکتر شدن مشکلا، تلخیا...
خوب بمونین برای هم، همیشه بمونین
پاسخ:
ممنونم یاسی عزیزم
ممنون برای قلب بزرگ و مهربونت برای دعاهای قشنگت
دعامون کن یاسی
عاشق حس و حال پستهاتم
پاسخ:
ممنون نازلی عزیزم حس خوبیه که شمما منو میخونید.
  • ستاره امیری
  • سلام عزیزم 
    این نیز بگذرد اینها شیرینی با هم بودن هست زیاد غصه نخور روزی برسه که به این روزهات بخندی عزیز من برات ارزوی بهترینها رو دارم 
    پاسخ:
    ممنونم ستاره جانم برام خیلی دعا کن عزیزم خیلی خیلی دعا کن.
    اتفاقن بنظر من این لحظه ها برای هر رابطه ای لازمه... البته به شرطی که آدم حواسش باشه و بتونه درست رفتار کنه و تصمیم آنی نگیره...
    عاشقانه هاتون مستدام...
    من همیشه برات عشق میفرستم :*
    پاسخ:
    ممنوم مریم عزیزم
    من معمولا آنی و هیجانی رفتار میکنم و میدونم هم که اشتباهه و باید کنترل شه دارم سعی خودم رو میکنم.
    ممنون از مهر بی پایانت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی