وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تجربه اول

قلبم تو سینه میکوبه

تا یک ربع دیگه " تو عزیزم" تو اتاق کنفرانس شرکت ما نشستی، البته خداروشکر جلسه با من نیست وگرنه حسابی جلوت وا میدادمو میگفتم کلا پروژه مال شما اصلا سودش مال شما زیانش مال ما، ولی فکر نکنم خانم و آقای فلانی که با شما جلسه دارند به اندازه ی من جلوت کم بیارن، شاید هم کم بیارن همه چیز به چشمای تو بستگی داره مگه میشه جلوی چشمای قشنگت کم نیاورد؟
وای چرا انقد رنگ من زرده؟ شط رژگونه رو میکشم رو گونه هام، پیام دادی  اسم خیابون رو پرسیدی؟؟ یعنی داری میرسی؟ یه موقع نیای تو اتاق من چرا این میز انقد به هم ریخته اس، جای کرم مرطوب کننده رو کیسه آخه؟
 خب فقط باید بیام سلامعلیک کنم، خوش آمد بگم و شما و همکارام رو بهم معرفی کنمو برم و هیچ کار غیرعاقلانه ای نکنم مثلا یهو نپرم ماچت کنم و البته حواسم باشه دستام نلرزه.
خوش آمدی جان شیرینم، خوش آمدی.
...
بعدا نوشت : که بعد مدیر من عاشق تو بشود بیاید خنده خنده به دخترها بگوید  بچه ها کیس خوبی بودها. 

  • ۹۶/۰۱/۲۳
  • مریم ...

نظرات (۵)

😊
عزیزم!
پاسخ:
:)
چه چشم غره‌ای میتونی رفته باشی به مدیرتون تو دلت مثلا :))
موفقیتتون روز افزون^ـ^
پاسخ:
نه خنده ام گرفت انقد خیالم راحته که با اینچیزا مکدر نمیشه.
ممنون یاس عزیزم همچنین برای شما
فقط خیلی برامون دعا کن باشه؟
وای یه پست عاشقانه
به به
چقدر خوشحالم که میگی خیالت راحته و با این چیزا مکدر نمیشه
همین یه دنیا ارزش داره
پاسخ:
ممنون نازلی عزیزم
آره از این جهتا خیالم خیلی راحته شکر خدا
دعامون کن نازلی دعا کن امسال بتونیم یه قدم بزرگ برای زندگی مشترکمون برداریم.
ان شاالله امسال سال رفتنتون زیر یک سقف باشه:)
خوشبخت و شاد باشی مریم مهربون
پاسخ:
انشاالله
توکل بر خدا
دعامون کنید.
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام دوست عزیزم 
    چه زیبا نوشتی 
    حست رو کاملا درک می کنم 
    خدا کنه امسال زودتر به هم برسین و دوریتون تموم بشه 
    پاسخ:
    ممنون ستاره جان
    حال دخترت خوبه؟
    روند درمان خوب پیش میره؟ انشاالله خدا فرزند سالم و صالح بهت عطا کنه
    ممنون از دعای قشنگت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی