وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰
به عادت هر شب شیر گرم میکنم و تا جوش بیاد برنامه قدردانی از شهدای آتشنشان رو تماشا میکنم.
شیر که گرم میشه میرم لب پنجره اتاقم چشم میدوزم به تهران و میزارم سوز هوا گونه هامو بسوزونه و شیر گرم رو مزه مزه میکنم.
آخ یکی از همسایه ها عود روشن کرده بوی خیلی ملایمش پخش شده تو هوا
دلم میخواد اینبار بیشتر تکیه بدم به پنجره بیشتر چشم بدوزم به تهران 
شنلی که مامان بافته رو بیشتر میپیچم به خودم. گلای بافتنی درشت صورتی داره
چشمامو میبندم فکر میکنم فکر میکنم فکر میکنم...به سی سال بعد...
دستام چروک شده هنوزم بلد نیستم درست بافتنی ببافم و دونه ها رو گم میکنم
موهامو مشکی نکرده فوری سپیدیشون درمیاد
نگران نیستم مثل الان که نگران صورت بی آرایش و دستای بدون لاکم نیستم
مثل الان که میدونم تو معیارات میگنجم  کاش عینکی نشده باشم.
...
چشمام رو باز میکنم از فکر سی سال بعد به خودم میلرزم قطعا خونه مامانینا اینجا نیس دیگه این اتاق آبی و پنجره بزرگ رو به خیابونش مالِ من نیست.
کاش اتاق مالِ یه دختری باشه درست مثلِ من با آرزوهای شبیه مال من
مثل من شبا فنجون قهوه ش رو بگیره دستش سرشو از پنجره بکنه بیرون سرش هوا بخوره بتونه چند صفحه بیشتر درس بخونه.
کاش میشد چشمارو بست سی سال بعد که نه ده سال بعد رو دید.
  • ۹۵/۱۱/۱۳
  • مریم ...

نظرات (۴)

  • ستاره عبدالمیری
  • سلام مریم جون 
    اول صبحی وبت رو خوندم چه شیرین نوشتی خیلی دوست دارم 
    من رو تو عالم دیگه بردی
    پاسخ:
    کامنتای شما هم.به من حس خوب میده ستاره جان.
     وما ادریک ما آرزوی دراز!
    بی خیال آبجی!
    همین الانه تلخ برات بس نیست؟!
    آینده اونم سی سال بعد، اونم پیری، چیزی جز تلخی نداره آخه!
    پاسخ:
    پیری کجاش تلخه؟
    تازه الانم تلخ نیست. همه چی بستگی به دیدمون داره
    این دیوارا چقدر خاطره دارن با آدما... با پستت بهش فکر کردم.زیر سقف هر اتاق، هررررر اتاق،چقدر رویا بافته شده،چه اشکا چه خنده ها چه کتابا و موسیقیها ...
    هم دوست داشتنیه هم کمی غم دار...


    پاسخ:
    رمزِ هر اتاقی رو فقط صاحب اون اتاق میدونه
    اتاقا خیلی رازدارن خیلی
    تلخیش لابد واس ماس :(
    پاسخ:
    خدا نکنه
    ایشالا شادی زندگی قسمتت باشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی