وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یک قرص جوشان میندازم تو لیوان آبم و پیامی که همکارم برام فرستاده رو برای مامانم فوروارد میکنم

قهریم یعنی من صبح با قهر زده بودم بیرون هنوز هم هستم به نظرم ولی دلم میخواست مثل خودم صبحش رو با این پیام شروع کنه.

فلشم رو به سیستم میزنم تا کارمو شروع کنم ولی دلم عجیب نوشتن میخواد خب اینجا همش شده من صبح بیدار شدم قهوه خوردم شنبه ها تا 9 شب سرکلاس بودم من زمانم رو از دست نمیدم من قدر لحظه هامو میدونم و آی ایهاالناس من خیلی خفنم.

ولی چه چاره ای هست برای دختری که روزها سرکاره و شبها پناه میبره به شعر و چای و نقاشی و آخر هفته ها مقاله و کتاب درسی میخونه

دختری که آبرنگ کار میکنه اکثر نقاشیاش خراب میشه و ناامید نمیشه.

راستی تاریخ عروسی برادرم مشخص شد چهارشنبه مامانمینا میرند خوزستان تا جهاز عروسمون رو بیارند .عروسمون و خواهر بزرگترش هم چند روزی مهمانمان خواهند بود.

با عروسمون صمیمی نیستم در موردش نظر نمیدم تو کارهاش دخالت نمیکنم هیچ کاریش رو تایید یا تکذیب نمیکنم

ولی اجازه نمیدم هیچکدوم از اقوامم پیش من غیبتش رو بکنند , دوستش دارم و براش احترام زیادی قائلم.

حالا جز برج میلاد جایی هست که بشود شب رفت و به خودش و خواهرش خوش بگذره؟؟؟؟یه جای خیلی خوب؟

یه چیز دیگه اینم پیامی که برای مامانم فرستادم:

🔸طبق قانون فیزیک قراردادن یک آهن در میدان مغناطیسی،پس از مدت کوتاهی آنرا به آهنرُبا تبدیل میکند،

🔸حال قراردادن یک ذهن در میدان مغناطیسی بدبختی،

میشود بدبختی رُبا،

🔸و قرار دادن در میدان مغناطیسی خوشبختی میشود

خوشبختی رُبا.

🔸هرچه را که می بینید، 

هرآنچه را که می شنوید

و هر حرفی که می زنید،

همه دارای انرژی مغناطیسی هستند و ذهن شما را همانرُبا میکنند.

🔸به قول حضرت مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

 تا در هوس لقمه نانی، نانی

من فاش کنم حقیقت مطلب را

 هرچیز که در جستن آنی،آنی

...

  • ۹۵/۰۹/۲۱
  • مریم ...

نظرات (۴)

  • ستاره عبدالمیری
  • سلام ممنون عالی بود پیامی که برای مامانت فرستا دی منم ازش استفاده کردم و بهم انرژی داد 
    راستی منم اصالتن خوزستانیم از شهر ابادان عروستون مال کدوم شهر خوزستان هست؟
    پاسخ:
    پیتم خیلی خوبیه ستاره جان منم نوشتم چسبوندم رو میز کارم
    راستی اسم دخترت چقد قشنگه
    عروسمون مال "ایذه" است
    ما سر این قضیه اولین بارمون بود میرفتیم خوزستان
    خوزستانیا فوق العاده اند.
    عنوانت جز مورد علاقجات منه همیشه :) تو بیوی اینستاگرامم هم همینو نوشته...

    یه بند غرغر نوشته بودم برات و ناله کرده بودم بعد با خودم گفتم خجالت نمیکشی مریم اینقدر سعر داره باانرژی باشه تو با یه سری چرتو پرت روزشو خراب کنی انرژی منفی بدی:))))) 
    یکم به خودم تندی کنم به خودم بربخوره پاشم یه دستی به زندگی بکشم، که هیچی واسه ما صبر نمیکنه و میگذره میره و ماهم حیران :)

    مرسی که باعث شدی بخوام پرانرژی باشم
    پاسخ:
    عنوان از این به بعد جز علایق منم هست نوشتم چسبوندم رو میزکارم
    عزیزم تو هرجور بنویسی انرژی مثبتی
    حضورت انرژی مثبته هر چی دوست داری بنویس
    اینکه بهت بربخوره دست به زندگیت بکشی خوبه دوست داشتم
    زندگی صبر نمیکنه مشکلی نیس مگه ما صبر میکنیم؟
    ایشالله که ذهن و قلبت فقط خوشی و خوشبختی برباید:)
    پاسخ:
    ممنون دوست خوبم 
    همچنین :)
  • ستاره عبدالمیری
  • مرسی مریم جون من اصالتن ابادانیم  
    ممنونم حوریا هم اسم خودش رو خیلی دوست داره
    خوزستان بعد از جنگ هنوز یک ویرانه بیشتر نیست فقط خوبیش اینه که ادمهای بی شیله پیله داره
    پاسخ:
    میدونی ستاره جان
    عروس ما کلا ایذه, لهجه و لباس پوشیدن و آب و هوای شهرشون بیشتر شبیه کهکلیه و بویراحمده
    البته ایذه جز استان خوزستانه
    من آبادان نرفتم
    راستی عربی هم بلدی؟؟عروس ما بختیاریه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی