وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دلم قصه میخواد

یه داستان خوب

مثل همون وقتایی که زنگ میزدی و هر شب یه فصل کتاب رو میخوندیم

بعد من به لحن و صدای قصه خوندنت عادت میکردم

تو وسط داستان میپرسیدی مریم میدونی داره راجب کدوم خیابون تهران حرف میزنه

بعد من ملتفت میشدم کدوم یکی از کوچه پس کوچه های انقلابه

گفته بودمت که دلم یه خونه میخواد تو یکی از کوچه های انقلاب که عصرا تو بالکنش چای هل و کیک زنجبیلی بخوریم.

حالا امشب

دقیقا امشب که تو در دسترس نیستی من قصه بیژن و منیژه رو میخوام با صدای تو.


  • ۹۵/۰۹/۲۰
  • مریم ...

نظرات (۳)

بیژن و منیژه رو بخونم؟

کاش همیشه باشه برات مریم جانم
پاسخ:
راستش بیژن و منیژه از جعفر مدرس صادقی رو ما باهم شروع کردیم فصل اولش رو برام خوند ولی دیگه وقت نشد بقیه اش رو بخونیم راستش نمیدونم خوبه یا نه
از همین نویسنده خاطرات اردیبهشت رو خوندم که دوست داشتم.
دعا کن ریرا جان.
  • ستاره عبدالمیری
  • خودت بیا و دلم رو جواب بده ...چه جمله ی قشنگی  واقعا زیباست 
    پاسخ:
    ممنونم ستاره خانم
    شما خوش ذوقید که به نظرتون قشنگ اومده.
    :)
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی