وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این روزها من کمر بستم به آروم بودن, به تو لحظه زندگی کردن,به مدیر بودن تو همه زمینه ها

کارِ راحتی نیست حداقل برای منی که بیشتر از نصف انرژیم رو میزارم رو کنترل مشکل اضطرابم(قرار بود دیگه راجبش ننویسم)

خوشحالم حداقل میدونم مشکلی هست میدونم مشکل دقیقا چیه حتی میدونم از کجا ریشه میگیره,فقط میمونه درمان که برمیگرده به مهارتهای من ...که ندارم

ولی کسب میکنم.

اینبار نه دنبال روانشناس نمونه ام نه حتی در موردش با کسی حرف میزنم توی چند ماه گذشته خودمو موظف کردم به مثبت فکر کردن, هر روز صبح بالای دفتر برنامه نویسیم مینویسم"قضاوت ممنوع"پیش داوری ممنوع"مقایسه کردن ممنوع"

خودم رو مجبور کردم در مورد خودم مثبت فکر کنم قبل خواب به خودم یادآوری کنم که زیبا و موفقم.

به صداهای اطرافم گوش بدم و ازشون لذت ببرم. بعد بیام اینجا بنویسم "من دیروز از صدای کلاغ ها و خنکای پاییز و بوی غذاهای پیچیده تو محله های تهران لذت بردم و نگران هیچ چیز نبودم, هیچ اتفاق وحشتناکی, هیچ از دست دادنی, هیچ تپش قلبی...."

حتی یه قسمتی از دفترم نوشتم تمام حس های بد و غیرمنطقی من ریشه در اظطراب  داره و واقعی نیست و هر روز صبح اینو به خودم یادآوری میکنم.

و باور کنید تاثیر داشته...این قدم های کوچیک تاثیر داشته...

اصلا از من به شما نصیحت غصه ی هر چیزی رو به موقعش بخورید,گریه هاتون رو بزارید هر وقت از دست دادید.

به پیشواز غم نرید....لطفا...لطفا.

  • ۹۵/۰۷/۱۳
  • مریم ...

نظرات (۲)

عکسا دلمو آروم کرد، چه لحظه های رنگی و پر از آرامشی رو به تصویر کشیدی...

من واقعا بهت افتخار میکنم^ـ^ عالی پیش رفتی ، و رو به روز با همین قدمای به ظاهر کوچیک جلوتر میری و یهو به خودت میای و میبینی کل راهو طی کردی و آرامش درونی که بدست اوردی حاصل همین قدمای شجاعانه و پر اراده و مثبت بوده ^ـ^


پاسخ:
ممنون ریرا جانم از لطفت نسبت به عکس ها.
میدونی ریرا این قدم ها واقعا تاثیر دارند ولی اگه بدونی چه انرژی و بار فکری ازم میگیرن که نگو.
آفرین دوست قشنگ من... و چقدر نقاشی آبرنگت زیبا و فوق العاده س... احسنت بر تو
پاسخ:
دارم همه سعیم رو میکنم حنا جان هر چند خییییلیییی ازم انرژی میگیره دعا کن برام.
ممنون بابت لطف بی حدت به نقاشیم عزیزجان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی