وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

صبح اومدم بنویسم غمگینم بنویسم خوب نیستم بنویسم دلم گرفته و غم سایه انداخته رو روزم...

ننوشتم...فکر کردم چه لزومی دارد... غم را نباید فربه کرد نباید پر و بال داد

بو کشیدم چای خوش عطر دارچینم رو, لبخند زدم به همکار زیبا و مهربونمو دستش را که داشت لواشک تعارفم میکرد رد نکردم.

صفحه ی وبلاگمو بستمو از دستش لواشک گرفتم.

حالا؟؟؟ حالا خوبم, خوبِ خوب, برای تک تکِ لحظات این شنبه ی قشنگ برنامه دارم, دفتر برنامه ریزی رو باز کردمو تو تاریخ امروز نوشتم: صبور بودن, پیش داوری نکردن, هدفمند بودن,بعد کارهای امروز رو لیست کردم...

حالا دم دمای ظهر خوشحالم به برنامه های صبحم رسیدم که لحظاتم رو هدر ندادم که داریم به ساعت ناهار و لوبیا پلوی خوشمزه مامان با چاشنی عشق نزدیک میشیم.

شکرت خدا, نعمت هات به چشمم میاد زبونم از شکرگزاری قاصره.

  • ۹۵/۰۶/۱۳
  • مریم ...

نظرات (۲)

اخه تو چقدر خوبی ! چقدر چقدر چقدر ! :)♥ 
همه باید یه مریم تو زندگیشون داشته باشن که به قشنگی عطر چای دارچین مهمون کنه دلشو و بگه صبور باش ، هدفمند باش، به غم پرو پال نده! حتی اگه از دور بشناستش:) خوشحالم که میشناسمت^ـ^

همه ی هفتت پر از حال خوب !♥
پاسخ:
ممنون عزیزم از این همه حس خوبی که بهم میدی
منم خیییلی خیلی خوشحالم که میشناسمت.
مگه میشه با این کامنت قشنگت کل هفته ی من قشنگ نباشه؟
ای جااااانم چ حرف خوبی زدی 
نباید پر و بال داد
پاسخ:
خوب شنیدی جانم.
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی