وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شمارش معکوس

دوباره افتادم به جون خونه میسابمش, حکایت وقتاییه که دلتنگم که غمگینم...

امشب عروسی یکی از دوستامه,عزیز روزهای دورم, عزیزی که انقد دور شد و دور شدم که بعد یکسال و اندی کارت دعوتم رو برام تلگرام کرد.

مامان گفت: نمیری عروسیش؟ گفتم به خودش زحمت نداده کارتو برام بیاره یا حداقل زنگ بزنه و دعوت کنه, بعد براش تایپ میکنم که "مبارکت باشه, درگیر پایان نامه ام,بتونم حتما" تشکری سرسری میکنه,حالا خیالش راحته که رفع تکلیف کرده.

عروسی دوستمه و من خونه تنهام, خونه تنهاامو افتادم به جون خونه.

آب گلایی که گذاشتم تو بطری های یک شکل که ریشه بزنن رو عوض میکنم تو شیشه هر کدوم یه قند کوچولو میندازم,آخه قربونتون برم من که این همه حواسم بهتونه من که این همه قربون صدقتون میرم پس چرا هر روز سبز شما کمرنگ تر میشه, حال منم که خوبه, آخه شما غصه چی رو میخورید, اینارو تو ذهنم میگم و برگاشونو نوازش میکنم.

مقنعه ها رو جمع میکنم میخوابونم تو آب و مایع خوشبو کننده, لیوان شیر قهوه رو خالی میکنم تو سینک, یادم رفته بخورمو سرد شده.

شب آرومیه, شلوغ ترین شب زندگی دوستم برای من یکی از آروم ترین شبای زندگیمه, یه آخر هفته قشنگ که من پاورپوینت دفاعم رو درست کردمو برای ارائه آماده ام.

یه آخر هفته قشنگ که من میخوام برای این آرامش اسپند دود کنم, هندوانه برش بزنم دراز بکشم زیر خنکای باد کولر و ماهنامه داستان ورق بزنم.

...

+ شنبه دفاع میکنم اگه خدا بخواد, التماس دعا

+ خدایا دوستم همیشه بخنده خب؟

  • ۹۵/۰۵/۲۸
  • مریم ...

نظرات (۷)

ان شاءالله موفق باشی عزیزم

و دوستت خوشبت شه ان شاءالله ^_^

ان شاءالله عروسب خودت : ) 

چقدر چقدر چقدر قلمتو دوسدارم از خوندن نوشته هات لذت میبرم
پاسخ:
لطف داری ملیچک جانم
من خودم هلاک نوشته های خودتمِ
ممنون از آرزوی قشنگت عزیزم.
^_^
کم پیش میاد روز و شب به این آرومی داشته باشم
پاسخ:
زندگی بالا پایین زیاد داره
روزای آروم و پرآشوب
باید برای روزای آشفته آرامش ذخیره کرد.
کارت دعوت تلگرامی ! امان از این تکنولوژی ...
اینقدر از دوستی ها دلگیرم که ، ... اخرش این میشه که همه رفتن کسی با ما نموندش! :)
آرامش روزات برقرار مریم جانم، آرامش درون هزار برابر، حالت پر از حس خوب باشه همیشه... 
با خوندن این پست حس کردم چقدرررررررر درون آرام و بزرگی داری:)
پاسخ:
شما که همیشه به من لطف داری عزیزم
امان از تکنولوژی...امان
ممنونم از دید قشنگی که داری.
چقدر تو مهربونی دختر
پاسخ:
من؟؟؟ وای ممنونم نازلی خوبم
  • پریســآتیـــس (:
  • آره میفهمم این رفع تڪلیف ها رو .. قبول ڪنیم ڪه خیلی از دوستی ها به محڪمی قبل تر ها نیست!

    دفا؏ ڪردید؟ خوب بود؟
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    یه عالمه خوش اومدی
    آره روز خیلی خوبی بود.
    :)
    با آرزوی موفقیت
    پاسخ:
    سلامت باشی حنا جانم.
    چه خوب که دفاعت رو با موفقیت گذروندی :) خسته نباشی بابت همه ی زحمتهای این مدت:)
    پاسخ:
    روز خیلی خوبی بود
    از پله های دانشکده که پایین میومدم هر یک دقیقه یکبار به برادرم میگفتم من دیگه دانشجو نیستم.
    ولی میدونم بعدها دلتنگ خواهم بود.
    ممنون ریرا جانم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی