وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پراکنده گویی.

پر باشی از گفتن ولی نتونی بنویسی.

که اون چیزایی که تو ذهنته انقد پراکنده باشه که رو کاغذ نیاد.

که سعی کنی نشون بدی خوبی همه چی خوبه ولی ته ته قلبت یه حفره باشه.

که حس خوب پشت لحظات جریان نداشته باشه.

که با همه توداریت این ترس ملایم پشت لحظه هات رو به گلدونات منتقل کرده باشی.

که درختچه به لیموت تمام برگاش خشک شده باشه که در کمال ناباوری حسن بوسفت پژمرده باشه.

...

هیچ جا،هیچ صفحه مجازی نمیتونه به اندازه وبلاگم امن باشه. هیچ جا نمیتونه انقد آرومم کنه،خوشحالم اینجا رو دارم.

...

باید تظاهر به شادی کنم، باید انقد تظاهر کنم که برام عادت شه عادتی که ترک نشه که ترکش مریضم کنه.

...

دلم برای دوستایی که خرابی بلاگفا ازم گرفتشون تنگ شده.

...

قول میدم ده سال بعد تو مرور خاطرات وبلاگم به این پست که برخوردم لبخند حاکی از رضایت بخاطر خوشبختیمو رسیدن به اهداف بزنم، قول میدم.

...

این چند روز به روایت تصویر:




  • ۹۵/۰۵/۲۰
  • مریم ...

نظرات (۳)

نقاشی واقعا به من آرامش میده : ) 

منم خیلی دلتنگ دوستای بلاگفایی ام هستم :( 
پاسخ:
من عاشق نقاشی ام:)
کاش یه جوری میشد دوستا رو پیدا کرد.
فوق العاده است این نقاشی
منم عاشق نقاشی هستم مریم
دلم برای تو ؛ برای وبلاگم ؛ برای همتون تنگ شده
پاسخ:
چقد حرف تو دلم هست نازلی دیگه حتی رمق نوشتنشونم نیست.
رشتتون چیه؟ چقدر نقاشی کشیدن ی نقاش رو دوس دارم😊
پاسخ:
مدیریت بازرگانی
من عاشق نقاشی ام.
خوش اومدی عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی