وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راضی ام به رضاش.

از سر کار اومدم

دلم پر میکشه برای یکم کتاب خوندن دیشب فقط تونستم یک صفحه بخونم مدتهاس که وبلاگاتون رو نخوندمو ازشون نت برداری نکردم. دلم برای هزاربار خوندن حرفای قشنگ حنا و وبلاگ رنگی یاسی تنگ شده هر چند تو طول روز وسط کارا یکی دوبار نگاه مینداختم ولی با خیال راحت و یه دل سیر نخوندم.

زندگی گاهی روی سختشو نشون میده روی بد رنگشو، مثل حس الان...

خب دارم میگم حس...حس آدما هم که دست خودشونه، بزار دنیا تا دنیاست روی دنی و پستش رو نشونم بده، روی بد رنگشو، من تا دلت بخواد ماژیک و مداد رنگی و هایلایت دارم برای رنگ پاشیدن به این زندگی...

از لحاظ شغلی به جایی که میخواستم نرسیدم؟؟؟ چه اهمیتی داره وقتی هر روز صبح زود بعد بیدار شدن برای همین کار صدای همهمه و جیک جیک گنجشکا میپیچه تو اتاقم... که پرده آبی اتاقمو میکشم کنار و نور سفید نارنجی خورشید مهمون فرش لاکی رنگ اتاقم میشه.

پایان نامه؟؟؟دارم انجام میدم که خداروشکر حالا اصلاحاتش انجام میشه تا بوده همین بوده.

ازدواج؟؟؟مگه از تجردم لذت نمیبرم؟ اونم صلاح و مصلحتش دست خداست راضی ام به رضاش.

میخوام برای خودم یه هدیه بخرم بی مناسبت، بدون اینکه به هدف خاصی رسیده باشم یا کاری کرده باشم میخوام برای خودم هدیه بخرم چون خودمو دوست دارم و آدما برای کسایی که دوسشون دارن هدیه میخرن، فقط نمیدونم لب تاپ یا دوربین عکاسی؟

  • ۹۵/۰۱/۲۶
  • مریم ...

نظرات (۵)

آخی عزیزم... ممنونم بخاطر لطفی که به من داری:*
برات بهترینها رو آرزو میکنم مریم جان
پاسخ:
:)
منم بهترینا رو برات از خدا میخوام حنا جانم.
منکه شدیدا در فکر یک لب تاپم ،ولی دوربین عکاسی هم خیلی وسوسه کنندس^_^


پاسخ:
این ماه هم پولم نرسید یاسی مگه این قسطا و شهریه ها میزارن :)
دوربین عکاسی دوربین عکاسی. نیکون بگیر. نیکون دوست دارم. 
پاسخ:
تصمیم خودم هم شد دوربین عکاسی :)
چقدر خوبه ادم واسه خودش هدیه بگیره
هردوش خوبه 
ولی لب تاب کارایش بیشتره و اهم تر از دوربینه
پاسخ:
دقیقا همینطوره لب تاپ کاربردی تره ولی خودمو گول میزنم که لب تاپ فعلی هم فعلا کارمو راه میندازه :)
اسمتون جدیده،خوش اومدین.
مریم کجایی آخه؟:(
پاسخ:
هستم هستم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی