وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ظهر پنج شنبه

دستور جدید صادر شدم اینه که پنج شنبه ها که من ناهار خونه ام آبدوغ خیار بخوریم. جاتون خالی پر ملات ترین آبدوغ خیار عمرمو با کلی سبزی و گردو و نعنا و یکمی سیر و... با مامان نوش جان کردیمو الان هم پرده اتاق رو زدم کنار و تو نور آفتاب نیمه فروردین دراز کشیدم.
امروز نوزدهمه برای مامان و خودم سفارش گردنبند شرف الشمس دادم مثل هر سال...
دغدغه های کاریو درسی که خوب همیشه هست ولی دارم سعی میکنم به درسای بابا و پایان نامه خودم و شغلم با برنامه ریزی برسم جوری که تایم برای باشگاه و کلاس نقاشیم هم بمونه.
راستی دیروز هم باشگاه ثبت نام کردم.
دیگه اینکه این هفته از لحاظ کاری عجیب شلوغ بود.
خوندن کتاب خاطرات اردیبهشت رو شروع کردم.
چه بعدازظهر آروم و ملس و دلچسبی...
خب از آبدوغ خیار که خواب آوره و سیر که بدن رو بی حس میکنه و این آفتاب دلچسب چه انتظاری جز خواب دارید؟میخوام خستگی یک هفته رو در کنم.
بعدازظهر به خیر

  • ۹۵/۰۱/۱۹
  • مریم ...

نظرات (۱)

  • نازلی ( طعم گس زنانگی )
  • جالب بودب رام نوشتی مثل هرسال شرف الشمس سفارش دادی
    واقعا تاثیرش چیه ؟ تاثیر داره ؟
    پاسخ:
    تاثیرش رو نمیدونم، من به تاثیرش فکر نمیکنم برای من حالت سنت داره، نمیدونم شاید بعدها بشه یه یادگاری قدیمی برای نوه هام از صندوقچه چوبی مادربزرگشون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی