وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قهوه رو که دم میکنم میرم کتاب "مردی در تبعید ابدی" و ماژیک هایلایتو بالشمو از اتاقم میارمو میام تکیه میدم به دیوار آشپزخونه.

چقد این قهوه تو خنکای آخرای اسفند میچسبه چقد بعد این همه بدو بدو و این روزای شلوغ میچسبه چقد خسته ام و الان چیزی جز همین قهوه خوش عطر داغ حالمو خوب نمیکنه.

...

احتمالا باید حافظمو ضعیف کنه این قلم زمین نزاشتن. اینکه من هر چیزی رو مینویسم از جملات بزرگان گرفته تا داستان های کوتاه...حتی یه جدولی درست کردم که تمام صفتهای خوب اخلاقی مثل "صبور بودن" و " کنترل عصبانیت" و ... که دوست دارم تو خودم تقویت کنمو نوشتمو هر شب تو خونه های جدول به خودم رتبه و امتیاز میدم ...یعنی قشنگ قیامتو هر شب میارم جلو چشمم از بس به خودم سخت میگیرم. ولی عجیب جواب میده, نوشتن و یادآوری هرروزه ی نوشته ها برام شده مثل تلقین و کلی تو برخوردام تاثیر گذاشته و متعاقبا برخورد خانواده و دوستان و همکارا هم به همون اندازه باهام بهتر شده, سال 94 با همین شیوه یه سال موفق بود باشه که 95 هم پر باشه از صبر, ایمان و امید و عشق و توکل...

...

امروز استاد سختگیرنقاشیم طرحی رو که روش کار میکردم نپسندید و خواست که از اول کار کنم هر چند که در لحظه ناامید شدم ولی من آدم کنار کشیدن از اهدافم نیستم تا حالا به هر چی خواستم رسیدم و نقاشی هم مستثنی نیست. هفته دیگه با کلی ذوق سر کلاس حاضر میشمو طرح قشنگمو و دوباره و لازم باشه هزارباره از اول شروع میکنم.

...

زندگی بالا و پایین زیاده داره بالاهاشو که دارم اینجا ثبت میکنم; پاییناشم میدم دست سال 94 که با خودش ببره من نمیخوامشون.

...

  • ۹۴/۱۲/۲۰
  • مریم ...

نظرات (۳)

جالبه نت برداری از کتابهایی که میخوندم را با این کتاب شروع کردم!!
"کمال،کمال برین،برین کمال بری..."
پاسخ:
من عاشق این کارم نوشتنو نوشتنو نوشتن.
شما سومین یاسی از دوستان وبلاگی من هستید همینه که وبلاگم اینجوری بوی گل یاس میده.
برعکس استاد من کاملا با تکرار یک طرح مخالفن. :)
با بابا آشتی باش :*
پاسخ:
خوشبحالت حنا باورت میشه من هر طرح رو حداقل سه بار میکشم بعدش استادم میگه تونستی یه چند بار هم خونه کار کن.
البته من طرح های تمرینی میکشم هنوز تابلو یا یه طرح جدی کار نکردم.
آشتی با بابا هم به روی چشم.
یه یاسی دیگه^_^



مریم عزیزم سلاممم:* امیدوارم شنبه ی خوبی داشته باشی و هفته ی فوق العااده ای رو شروع ککنی و تا اخرش پر باشه از حس خوب و ارامش:*

مریم این ایده ی جدولت خیلی خوب بود! خیلی دوست دارم منم انجامش بدم و از خودم حساب پس بگیرم... واقعا خوبه .. به حساب خودتان برسید قبل  از اینکه به حسابتان رسیدگی شود!:)

پاسخ:
یاسی جدولم این شکلی نیس که هی خودمو اذیت کنماااا بیشتر نقاط ضعفم رو نوشتم که خوب تا حد زیادی هم کم شده بعد اگر رعایت نکرده باشم بدون سرزنش خودم تصمیم میگیرم فردا رعایت کنم. برام شده مثل یه بازی.
شنبه شما هم پر از نور یاس خوبم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی