وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بدو بدو

خب میرسیم به این جمله حاشیه ای حالا که داریم خونمون رو میتکونیم دلمونم بتکونیم، خالی کنیم دلمون رو از کینه، آشتی کنیم با قهر کرده ها
من این روزا دارم خونه تکونی میکنم، هر روز یه کمد و کابینت و کشو رو میریزم بیرون ولی دلم رو نمیتکونم، نه خانم نه آقا، شمایی که قضاوت کردی، شمایی که قساوت کردی،رنجوندی، ذوقم رو کور کردی، آتیش هیجانمو خاموش کردی، من دلم رو از کینه شما خالی نمیکنم، نه اینکه حس بدی رو که منتقل کردی رو نگه دارمو خودمو آزار بدم ها نه، یعنی ارزشش رو نداری، فقط سپردمتون بخدا، مثل همه ی این سالها و ماه ها و روزها.
فقط عید دلیل خوبی برای برگشت به شما نیست، من مدتهاست که دلم رو تکوندم و خالی کردم از حضور دل سنگ شما، و چه آرامشی...چه آرامشی.
...
این روزا عجیب سرم شلوغه هم تو دفتر هم تو خونه، هر روز بعد کار به شام و ناهار ( برای روز بعد) درست کردن میگذره  و خونه تکونی، بین این همه کار مهمونداری از مهمونایی که برای عیادت مامان میان رو اضافه کنید، برای رسیدن به همه اینکارا فقط دارم میدوام تو خونه یک لحظه هم نمیشینم، یک لحظه هم نمیشینم تا دوازده  یک نیمه شب که تازه نوبت به پایان نامه میرسه تا سه و بعدش من بیهوش میشم تا هفت صبح.
به خودم قول دادم غر نزنم، از خستگی نگم، نزارم شرایط خونه رو کارم تاثیر بزاره، مدیریت کنم زمان و کارهام رو.
...
هر سال عید اهدافی رو که دوست دارم بهشون برسم رو اول سر رسیدم مینویسم بعد تو بازه های چند ماهه تو همون سررسید به خودم یادآوری میکنم تا وقتی تو طول سال به اون صفحه ها میرسم هم بهم یادآوری بشن هم انگیزه باشن.
"گرفتن گواهینامه
کنکور ارشد
پایان نامه
دکتری و..."
امسال فقط میخوام خودمو دوس داشته باشم، این تنها هدفه امسالمه، میخوام تو صفحه های مختلف بنویسم" خدا قوت مهندس پا شو یه چایی بخور" " مرطوب کننده بزن" " برای مامان کتاب بخر" به خواهرت زنگ بزن" " پاشو حاضر شو برو تیاتر"
اصلا چرا صبر کنم تا عید از همین امروز، "خسته نباشی خانم پاشو قرص ویتامین D و کلسیم اتو بخور."
...
راستی وسطای کارای پایان نامه وقتی ذهنم خسته میشد تابلوی گلدوزیمو میگرفتم دستمو به عنوان استراحت میدوختم، دیشب تکمیلش کردم :)

  • ۹۴/۱۲/۰۳
  • مریم ...

نظرات (۱)

  • نفر سیزدهم
  • این همهههه کار؟! تا 3 نصفه شب... براووووو مریم
    پاسخ:
    من زیادی سخت گیرم حنا، یه جاهایی رو دارم تمیز میکنم که مادرم اصلا برای تمیز کردنشون برنامه نداشت، خدا نکنه یه کاری رو به من بسپرن باید به بهترین شکل ممکن براش نقطه پایان بزارم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی