وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰
تو دفترم مینویسم:
تصنیف و قصه گوش دادن از رادیو
گلدوزی
وبلاگخوانی
روانشناسم گفته لیست کارهایی که دوست دارمو بنویسم و من دارم فکر میکنم که نقاشی، آشپزی و نوشتن رو باید به لیستم اضافه کنم.
تابلوی گلدوزیمو جمع میکنمو و دور ناخونا و لبهام رو.مرطوب میکنم، و بعد از تمرینای تنفسیم ولو میشم رو تختو موهای نم دارمو پخش میکنم رو بالش.
امشب از اون شباییه که آرومم که میدونم خوب میخوابم
که خودم از خودم شرمنده ام که انقد خودمو اذیت میکنم که تو شرایط اضطراب میزارم که انقد حساسم.
که به بدی دنیا عادت نمیکنم که هر بدی توی این دنیا برام مثل یه شوک میمونه، یه سیلی محکم.
تصمیم گرفتم یکم راحت تر زندگی کنم یکم بی خیال تر، اصلا تازگیا سعی میکنم از کلمه"گور باباش" زیاد استفاده کنم.
فلان اتفاق افتاد؟ گورباباش
نیفتاد؟ گور باباش
پایان نامه تمدید میخواد؟ گور باباش
فلان مساله کاری؟ گور باباش
و و و... 
...
پ ن1: تشخیص روانشناسم اینه که نه وسواس دارم نه افسردگی ولی سطح.اظطرابم بالاست و این وسواس فکری اخیر هم واکنشی بوده در همین راستا.
پ ن 2: بدون مجوز دکتر میشه قرص آهن خورد؟ ضرر نداره؟
پ ن 3: عکس گلدوزی رو با پستای بعدی میزارم، هرچند کار ساده ایه ولی ذوق دارم.نشونتون بدم.
  • ۹۴/۱۰/۲۸
  • مریم ...

نظرات (۲)

سلام مریم عزیزم... خوشحالم که نوشته هایت اینو به ادم نشون میده که ارومی و حالت بهتره.. و خوشحال کننده تر اینه که داری برای "مریم" تلاش میکنی:)

هوووووم گلدوزی^______^ یه زمان تو ایده هام این بود که یه دستمال جیبی برای یار گلدوزی کنم و بدمش بش... مثه زنای چنجاه سال پیش:))

گور باباش عالیه... فلان نمره شد 12؟ گور باباش:| 

:))

خیلی مشتاقم گلدوزیتو ببینم^_________^



پاسخ:
وای این ایده دستمال جیبی رو منم داشتم یاسی
هیچوقت غصه نمره رو نخور دخترجان ارزشش رو نداره پاشو برو قهوه دم کن و ازش لذت ببر و بگو آخییییششش پاس شد.
دارم سعی میکنم بیشتر مواظب خودم باشم، یکمم مواظب خودم باشم.
سلام 
من تازه واردم!
دوست جدید نمیخواین؟
+استرس فقط کاری میکنه که همین لحظه ای که داری رو هم از دست بدی.به نظر من گلدوزی کار سختیه...نیست؟هیچوقت نتونستم یه دکمه رو هم درست بدوزم.اصلا استعداد ندارم!شما قدرشو بدونید!راستی منتظرم که عکسشو ببینم.
درباره ی قرص آهن هم باید بگم که اکثر خانمها کم خونی دارن و باید مصرف کنن اما کسایی که فشار خون بالا دارن و یه سری مشکلات خاص دیگه باید با پزشک مشورت کنن.در کل بهتره از یه پزشک مشاوره بگیرید.


پاسخ:
سلام تازه وارد عزیز
خوش اومدی
دوست جدید که از خدامه، در مورد گلدوزی که از ابن تابلو آماده ها میگیرم گلدوزی میکنم اونم بخاطر فروشندش که یه پیرمرد دوست داشتنیه ودلم میخاد ازش خرید کنم.
دارم سعی میکنم رو استرسم کار کنم. حالا توکل به خدا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی