وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مبادا...

سرماخوردگی کرختم کرده ولی دوسش دارم اصلا کرختی سرماخوردگی رو دوست دارم اومدم تو فضای کم بین شوفاژ و دستگاهی که روش فکسه پشت میز منشی وایسادمو از گرما لذت میبرم و ذهنم از سوپای داغ و خوشمزه مامانم که قراره عصری که رفتم خونه بخورم منحرف نمیشه.

از دست خودم دلخورم خیلی خیلی زیاد، من معمولا با آدما سازگارم کمتر پیش میاد بدخلقی کنم جواب کسیو بدم هزاربار به نیروی جدید هم یه چیز ساده رو توضیح بدم بازم همونو بپرسه مثل بار اول آروم و با بدون ادا مشکلش رو حل میکنم، مستخدم شرکت خیلی اذیتم میکنه ولی حتی یک بار دلم نیومده شکایتش رو به مدیرمون کنم اصلا ناراحت هم نمیشم فقط یکبار ناراحت شدم که تو جمع چیزی گفت که مستحقش نبودم ولی بازم گذشتم.

میدونید من کلا یه قراری با خودم گذاشتم که اشکالی نداره اگه نماز نخونی روزه نگیری اصلا اشکالی نداره که عاشورا هییت نری یا اشک نریزی ولی حق نداری نداری نداری با زبونت، دستت یا به هر شکل دیگه ای دل کسی رو بشکونی، وای به روزگارت حقی ناحق شه وای به روزگارته اگه با حرفات میون کسی رو بهم بزنی واسه همینم هست که امروز که همکارم گفت مستخدم شرکت چقد بده با منم قهر کرده نگفتم همینجوریه پدر منم درآورده گفتم چیزی تو دلش نیس زودی آشتی میکنه به دل نگیر.

حالا همین منی که به خودم قول دادم کسیو نرنجونم در جواب جمله ی "مریم جان وقتی مهمون داریم لباس مناسبتری بپوش" پدرم که خیلی هم آروم و با ملاحظه گفته شد موضع گرفتم که بی زحمت ما هم مهمون کمتری داشته باشیم و البته که پدر من معمولا جو خونه رو بابت اینچیزا متشنج نمیکنه و سکوت کرده بود.

بعد رفته بودم تو اتاقم و قصد کرده بودم سر شام نرم ولی به محض ورود به اتاقم پشیمون شده بودم که لال بمونی دختر جواب نمیدادی نمیشد؟؟؟

بعد رفته بودم سر میز شام و خانوادگی نشسته بودیم یه فیلم سینمایی ایرانی بی مزه که از آی فیلم پخش میشد دیدیمو در جواب اعتراض همه گفته بودم کانال رو عوض نمیکنیدااااا من دارم نگاه میکنم بعد برای اعلام صلح تخمه آورده بودم و بعدِ اتمامِ فیلم گفته بودم چه فیلم مزخرفی من فیلم میساختم بهتر میشد بعد تمام اعضای خانواده با شکل دونقطه خط به من نگاه کرده بودن.

خلاصه که خودم قهر کردم کسی متوجه قهرم نشد و خودمم آشتی کردم.

...

پ ن۱: لباسم نامناسب نبودااا ولی آستینش یکم بالای آرنج بود.

پ ن ۲: همین خوشبختی مارا بس که امروز عصر چهارشنبه ست.


  • ۹۴/۰۸/۱۳
  • مریم ...

نظرات (۴)

چه صحنه اشنایی
منم خودم قهر میکنم کسی منتم نمیکشه خودمم اشتی میکنم
کلا ما تو قهرمونم مستقلیم خخ

پاسخ:

ما تقریبا تو همه چی مستقلیم نازلی

نمیدونم خوبه یا بده.

:) خیلی خانومی آخه ....
 تنها چیزی که از استقلال خوب نیست تیم فوتبالشه اه اه اه :دیییییییی

پاسخ:

خانونی از خودته گلم...

من فوتبالی نمیباشم و نظری در این زمینه ندارم ولی اگه شما میگی خوب نیست لابد نیست دیگه.

ای جانم :)
دل نازکشو :*****
پاسخ:
ممنون مامان قشنگم.
+ شوخی بود اون استقلال:))



+سرماخوردگیت چطوره مریم جانم خوبی؟
پاسخ:
خداروشکر عزیزکم
خیلی بهترم دوست مهربونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی