وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰
میدونی خدایا
من فکر میکنم تو با خدا شدنت خودتو تو نقطه ی ضعف قرار دادی...
نه اینکه تو رئوفی، میبخشی میگذری حفظ آبرو میکنی، فرصت میدی منو نه اصلا مارو ههمون رو وقیح کردی
مثل بچه ی تخسی که به مامانش میگه میخواستی به دنیا نیاری، میخواستی خدا نشی
خب لازمه ی خدا بودن مهربونیه دیگه
اصلا میدونی چیه من از همه صفات تو به مهربونیت بیشتر دل بستم چون بیشتر دیدمش...
قهر؟؟؟ منو که یا از لحاظ اخلاقی فاجعه خلق کردی یا مه و خورشید و فلک رو جوری چیدی که من از لحاظ اخلاقی فاجعه شدم
انقد که از دست آدما عصبانی میشم بعد با توپ پر میرم دعوا، میرم دعواهااااااااااااااااااااااا میرم اول طرف رو بزنم له کنم بعد برای همیشه باهاش خدافظی کنم
نتیجه میشه چی؟؟؟؟ خندم میگیره بعد به کسی که دارم باهاش دعوا میکنم با خنده میگم من الان خیلی عصبانیما وایسا الان دعوا میکنیم ولی باز هی خندم میگیره
حالا بیام با تو قهر کنم؟؟؟؟ کورخوندی
تو با من قهر کنی؟؟؟ میتونی؟؟؟؟ اگه میتونی قضیه اون چادر نماز جدیده چیه؟؟؟ همون که سبزه و گلای درشت اکلیلی داره؟؟؟ چرا دیروز رسیدم خونه رو میزم بود؟؟؟ مال کربلا بود دیگه نه؟؟؟
...
حس خوب یعنی پنج شنبه باشه پاییز باشه خنک باشه بتونی ناهار رو با مامانت بخوری ناهارتون کوکو سبزی با دوغ نعنادار محلی باشه کلاس نقاشی هم داشته باشی.
....



  • ۹۴/۰۷/۲۳
  • مریم ...

نظرات (۳)

خدا لحظه ای نیست که با عشق نگاهمون نکنه..مطمئنم


مریممممممم از دووووور با اینکه چیزی از تو مشخص نیست اما لطیفی..بی اندازه لطیف و مهربون! 
کسی که بی هوا اینطور خم شده به نوازش گلی ،  باید اسمش مریم باشه....


الان یهو دوست دار شدم اسم دخترمو بذارم مریم، حیف اسم جاریمه:)) (منو ببین پرو پرو:)) )  اتفاقا اونم خیلی ماهه ولی خب اسم تو فامیل نزدیک دوست ندارم تکرار شه:(  این تنها دلیلشه که مریم از دخترم دریغ میشه:))


بوس رو کف دست فوت برات که اینقدر صورتی هستی و اینقدر سبز :*

به مادر جانت بگو دست مریزاد یه پا عکاس حرفه ای هستین بانو^_^
پاسخ:
عزیز دلم
من اسم خالم مریمه 
اسم اونم مامانم انتخاب کرده
خوبیه این اسم اینه کلی واسش آهنگ خوندن
مرسی عزیز مهربونم بابت لطف بی اندازه ای که به من داری یاس خوبم
این پست تغییر کرده است
کامنتهای من گم شده است 
:(
پاسخ:
من کامنتهای شمارا عاشقم و گمش نمیکنم
عکس رو برداشتم چون فقط برای خودت  گذاشته بودم فهمیدم دیدی برداشتم  
مواظب خودت و مهربونیات باش
قشنگ ترینشوووووون هم جانِ مریمه با اون صدا و حس و حال  جادوییی...
وای مریم گلی جانم :* چقدر خوبی تو اخه مهربون...

امروز از اون طرح ها پرینت گرفتم وای خیلی خوشگلن خیلییییییییییییی مرسیییییییییی عزیزممممممممممممممممم♥♥♥
پاسخ:

متم اون آهنگ رو خیلی دوست دارم.

خوبی و مهربونی از خودته خانم.

خودت خوبی همه رو خوب میبینی.

یکی از دوستام تو سایز آسه پرینت گرفته که بعدا قاب کنه من تو آچهار پرینت گرفتم تفننی رتگ میکنم.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی