وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰
وسایل رو میزم رو جمع میکنو منتظرم تا ساعت چهارو نیم شه برم خونه...
خونه که نه یکشنبه است باشگاه دارم.
...
دیروز از سرکار زدم بیرون به مقصد میدون فردوسی
وای خدای من بوی قهوه و پاییز تو قهوه فروشیای معروفش بهم پیچیده از یک کیلومتر اونورتر قهوه فروشی set ، بو ی قهوه کل خیابون رو گرفته، قهوه فوری بدون شکر میخرم با شیر، با ذوق برمیگردم تا بعد دوش شیر قهوه بخورم ولی...
بابا از شهرستان برگشته انقد بلال کباب شده و هندونه میخورم که شیرقهوه به کل یادم میره
...
صبح ساعت هفت بیدار میشم
شادی پیغام داده از آمریکا
شیر رو میزارم گرم شه
رادیورو تنظیم میکنم رو موج قرآن
صدای دعای فرج و بوی قهوه میپیچه تو اتاقم
موهامو چند دور میپیچمو فروش میکنم تو کیلیپسم
تو آینه نگاه میکنم
این هفته کوتاشون میکنم، تا شونم
مقنعمو میکشم کفش ورزشیارو میزارم تو  نایلون بعد میچپونم تو کیفمو تختو مرتب میکنمو میزنم از خونه بیرون
...
با خودم فکر میکنم روز خوبیه
ذوقمرگم از اینکه قهوه خریدم و سرکار میتونم جای چایی بخورم
به خودم میخندم آخه قهوه انقد خوشحالی داره؟؟؟ انقد که بیای بنویسیش؟؟؟
...
الان نمیدونم چطوری این پست رو تموم کنم
باید برم فقط خوشحالم...خیلی...خیلی


  • ۹۴/۰۷/۱۹
  • مریم ...

نظرات (۵)

hhh
qahveye no mobarak
پاسخ:
ممنون
خوش اومدی به وبلاگم
اى جانم عزیزم
نوشته هاتو میخونم یاد هایدى میوفتم
مثل اون ساده و طبیعى هستى
پاسخ:
ممنوم عزیز دلم کلی بهم لطف داری
  • یاسی ترین
  • ای جوووونم عزیزکم کوچولویی دیگه :) 

    منم دو ماه دیگه یه قهوه توپ به بدن خواهم زد :)) قهوه ترک میخوام من!
    پاسخ:
    میشه تو دوران شیردهی قهوه خورد مگه؟؟؟
    بخور نوش جون خودت و جوجت.
    http://rangirangi.com/aks-rangi-mangoole/



    تا اینو دیدم گفتم نشون مریم گلی هنرمندمون بدم^_^ 
    اصن روزی چندین بار صفحتو باز میکنم واسه پستای جدید^_^
    پاسخ:
    وای یاسی چقد قشنگ بودن
    باید وقت بزارم درستشون کنم
    اتفاقا منم روزی چندبار صفحتو بتز میکنم ببینم پست گذاشتی یا نه؟
    بعضی ایده هاشو خیلی دوست داشتم.فک کنم باید برم حسن آبان کاموا رنگ رنگی بگیرم^_^

    شامل حال لطفت بودم همیشه بانو^_^
    پاسخ:
    من یه عالمه کاموای رنگی دارم
    مشکل اینجاست انقد چیزمیز درست کردم
    انقد تو اتاقم انار خشک شده و گل خشک شده هست که اتاق بیچارم دیگه واسه خلاقیت جدید جا نداره
    باید به اتاقای بقیه فکر کنم
    لطف داری عزیزم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی