وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

درب آشپزخونه رو میبندم بلال کباب شده رو از رو اجاق برمیدارمو میندازم تو پارچ آب نمک و دل میدم به آهنگ رادیو

بوی بلال دمی گوجه و سالاد شیرازی با آبلیموی تازه گرفته شده کل آشپزخونه رو برداشته

دلم آروم نمیگیره فکر میکنم به روسری ترکنم و به پیراهن بلند قرمز صورتیم

به دریا و جنگل حتی به آهنگهای ماشین

به محصولات چوبی و زیتون و لواشک

به عطر نارنگیو پرتقال نوبرانه

به هوای خنک و ابری و بارونی شمال

به خونه ای که به جنگل باز میشه و یه خیابون پایین ترش دریاست

بعد از شانزده سال دوری...دوباره شمال


  • ۹۴/۰۷/۱۲
  • مریم ...

نظرات (۵)

اینقدررررررررررر دلم شمال میخواد که نمیدونی^_^ به سلامت بری دوست داشتنی ترین مریم دنیا و با کلی خاطره و حال خوب برگردی عزیزممممم...
سلام منو به دریا برسون :) بگو زود منو یار رو باهم بطلبه :))))))))


زیتون پرورده بخووووووووور دووووووغ بخوووووووور مرغ تررررررررش بخور میرزا قاسمی بخوووووووووووووور و حسابی به خودت برس و اصلا فکر رژیم و باشگاهو اینا نباش فقط لذت ببرررررررررررررررررر^_^


خوش بگذره::* راقب مریم گلی ما باش:*
پاسخ:
مرسی عزیزم
ایشالا به زودی همسفر یارت شی
همه چی خوردم تا دلت بخواد ولی الان عذاب وجدان دارم.
رسیدن بخیر عزیزممممممممم

اصلنشم عذاب وجدان نداره بلند و با لبخند بگووووو نوووووووووووووش جونت خودم جان:))
پاسخ:
اگه بدونی قشنگ چند کیلو زیاد کردم
از امروز بازم رعایت میکنم جدی
  • یاسی ترین
  • ایییییییییییوللللل شمال 3>
    امیدوارم حسابی ریفرش شده باشی بیخیال به چاقی فک نکن. تو انقدر استریلی که دوباره برمیگردی به برنامه :)
    گاهی این زنگ تفریحا تو زندگی لازمه
    پاسخ:
    واقعا خیلی لازم بود یاسی
    قبل شمال هر روز که از خواب پا میشدم میخواستم از خستگی گریه کنم
    الان خوب خوبم

    راستی اگه گفتی من به دمی گوجه چی میگم:دی این اسمو از بچگی میگفتم و دیگه کل خونمون همینو میگن:))
    پاسخ:
    عروسمون جنوبیه میگه دم پختک
    ..
    برنج قرمز میگی؟؟؟من میگفتم برنج قرمز
    وای خیلی شبیه هم هستن..من میگفتم پلو نارنجی :))))))))))))))
    پاسخ:
    من میگفتم برنج قرمز:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی