وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

غمگینم...

توضیحش سخته

امروز صبح رادیو رو روشن کردمو تنظیمش کردم رو موج آهنگ، بعد تو لیوان گلگلیم چایی ریختم، نمیدونم هر زمان دیگه ای بود لیوانم، رادیوم و آهنگ گیلکی در حال پخش حالم رو خوب میکرد ولی امروز...

بدنم درد میکنه کمرم درد میکنه وقتی داشتم ضد آفتاب میزدم به حرفای دکتره فکر میکردم "گفت سابقه آنفولانزا داشتی؟"، "پارسال زمستون"، "درمان نشده که..."

جای آمپولام درد میکنه جای سرم هر دو دستم هم...

...

سر صبح نشستم تو آشپزخونه شرکت و چایی میخورم این خانم جدیده اومده کنارم چایی میخوره

میگه : ترکی نه؟؟

نگاش میکنم

میگه : شبیهشونی چشم و ابروی ترکا رو داری.

لبخند میزنم

میگه خسته ام دیشب خوب نخوابیدم بعد تعریف میکنه از اینکه خواهر متاهلش خونشون بوده و سوسک دیدن و ترسیدنو...

دوسش دارم چهره شیرینی داره ولی در مقابل تمام حرفاش فقط لبخند میزنمو گاهی سرمو تکون میدم

چایش زودتر از مال من تموم میشه و بدون گفتن چیزی میره اتاقش

لابد پیش خودش فکر میکنه چه دختر تخسی...

...

برای خودم نوشت: یادت نره به خودت چه قولی دادی که شاد باشی که بخندی که دستتو بزاری رو زانوی خودت بلند شی که نزاری کسی غمگینت کنه

تو مسوول مستقیم زندگی خودتی...

مواظب خودت باش.


  • ۹۴/۰۷/۱۱
  • مریم ...

نظرات (۴)

  • یاسی ترین
  • چه لیوان خوشگلی داری ;-) 
    اونچه که ااز ظاهرت دیده میشه به قولت پایبندی 
    پاسخ:
    من تا دلت بخواد ماگ و لیوان دارم یاسی
    آره دارم تلاش خودمو میکنم.
    برام دعا کن
    مخصوصا الان که مامانی.
    چه خوب که اول پست بالا رو خوندم و حالا مطمئنم حالت خوبه و میبینم که چقدر مریم شخصیت بلندی داره :)


    وااااااااااای مریم این ماگ گل گلی خوشگل تریییییییییییین ماگیه که تاحالا دیدم عاشقش شدممممممممممممم وای وای وای^_^ مریم روش چی نوشته نتونستم بخونم!



    راستی 
    الان که ابن امنت رو ارسال کنم میرم به بابام میگم سیم رادیوم  رو درست کنه منم بتونم ارش لذت ببرم..رادیو حس خوبی داره..خیلییییییییییییییییییییییی...مرسی که یادم انداختی
    پاسخ:
    ممنون عزیزکم همیشه بهم لطف داشتی
    روی ماگ نوشته "تا صبح گریه میکنم و غنچه میدهند    گلهای ریز صورتی روی بالشم"
    بیشتر طرح گلگلیش من رو گرفت تا خود شعر
    رادیو عاااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییه من هر روز صبح نت لباس بپوشمو ضدآفتاب بزنم میزارم آهنگ پخش شه
    رادیوی من باتری نمیخوره سیم هم نداره یه دسته داره اونو بچرخونی کار میکنه.
    گلوله های کامواییشوووووووووووووووووو^___________^♥ ♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥
    پاسخ:
    :)
    وقتایی که درس میخونم از این گوله کاموایها میزارم لای صفخه کابام تا یادم نره کجارو داشتم میخوندم.
    خیلی خوشگله ماگت انشالله هرچی چای بخوری توش کلیییییییییی سرحالت بیاره و بشه معجون جوانی برات اصن:دی 

    +من کماکان دنبال رادیوی بابامم که پیداش کنم !رادیو بی سیم و باتری غنیمته اما من به سیمدارشم راضیم:))

    اره فهمیدن نشان کتابههههههه  خیلی روحیه بخشن بانوی خوش ذوق^_^
    پاسخ:
    مرسی عزیز دلم
    اصلا باید چای رو تو ماگ سفید صورتی خورد
    آره پیداش کن رادیوتو من حتی گاهی میرم رو موج عربی فقط به صحبت کردنشون گوش میدم خیلی اهنگین صحبت میکنن
    گاهی صوت قرآن
    گاهی آهنگ
    گاهی داستان
    کلا چیز خوبیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی