وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

عنوانم نمیاد.

حال احساس من خوب نیست
نه عاشقم نه شکست عشقی خوردم نه کسی رو از دست دادم نه مشکل بغرنجی
ولی حال دلم خوب نیست
همین که انگیزه ای برای هیچکاری وجود نداره
همین که تو سن بیست و شش سالگی حس میکنم برای خیلی کارا دیر شده
همین که گلای روی میزم خشک شده
همین که پا نمیشم چای سبز دم کنم
همین که ناخونامو سوهان نمیکشم
همین که دم به دقیقه به همکارام غر نمیزنم که مرتب باشید
همین که اینجا نشستمو بدو بدو کارامو انجام نمیدم
یعنی حالم خوب نیست
...
...
از جلو خرازی با برادرم رد میشیم یه تابلو کوچیک گلدوزی بچگونه رو نشونم داده میگه مریم یادته مامان چقد با اینا اسکولمون میکرد؟؟؟
یادم نبود، یادم نمیاد اون ظهرای تابستونی رو که ساعتها با برادرم گلدوزی میکردم
رفتم تو مغازه و خریدمشو و تو تعطیلات تمومش کردم
عکسشو بعدا میزارم
دلم میخواد یه تابلو منظرشو بگیرمو گلدوزی کنم
سریاله "دیگران" یادتونه؟ عاشق اون صحنه ای هستم که نیکول کیدمن داره گلدوزی میکنه و دخترش بالای پله ها انجیل میخونه
...
...
دلم میخواد برم کلاس نقاشی
کاش اینبار همت کنم.
...
  • ۹۴/۰۴/۲۹
  • مریم ...

نظرات (۳)

  • یاسی ترین
  • الهی حال دلت زودتر خوب باشه عزیزم

    چای سبزتو دم کنی ...
    :)
    مریم... اینطوری فکر کن که حالت خوبه لطفا...

    منتظرم گلدوزیت رو ببینم
    پاسخ:
    باید سعی کنم خوب باشه
    چشم میزارم
    حکایت جا نماز و حواس پرتی حین رانندگی با خط دوم جور در نمیاد(حمل بر فضولی و بی ادبی نباشه)

    دلایل خوب نبودن حال دلتون دقیقه!(من در حال ارشیو خونیم و ان شاالله الان خوب خوبی)

    گلدوزی زیبا و خاطره انگیز با دوختی تمیز:-) 
    پاسخ:
    جور در میاد که...فک کنم جانماز از کسی نوشتم که یه زمانی دوسش داشتم ولی الان نه.
    آدما تو وبلاگشون حس و حال اون لحظه رو میزارن شاید یک لحظه از کسی متنفر باشی ولی لحظه بعد...
    ممنونم بانو
    حکایت رانندگی برای یک دوست بسیار عزیز و قدیمی نوشته شده بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی