وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دوست خوبم،عزیزکم، رفیق روزای دانشگاه، رفیق شبای شعر و آلاچیق و نمایشگاه کتاب...

گفتم با بابای دختره حرف زده؟؟؟ این یعنی خواستگاری و اشکام عین ابر بهار میریختن رو گونه هام

چقد دلم برات تنگ شده دوست روزای مترو

خبر موفقیتات پشت سر هم میرسه شغل عالی نمایشنامه های فوق العادت به دست آوردن بهترین دختر دانشگاه

مبارکت باشه دوست خوبم حامی روزای تنهاییم مبارکت باشه  

هنوزم همه دلخوشیم اینه گاهی چک کنم که آنلاینی یا نه بعد بگم آخیش آنلاینه

تو دوست منی تا ابد از همون دوستا که دست همو میگیرنو میگن"تا همیشه"

همه ی سهم من همینه چک کردن آنلاین بودنت ولی میدونی چیه تا زمانی که اسمت تو کانتکتای منه تو دوست منی من به همینشم قانعم

اون گوشه چراغ روشن  دوست من باش

همیشه و تا ابد

  • ۹۴/۰۴/۲۴
  • مریم ...

نظرات (۳)

دوست داشتن لابلای کلمات میبینم مریم
دوست داشتنی نه فقط از جنس یک دوست
اگر حسم و حدسم درست باشه
متاسفم .چقدر این دقایق کشنده هست برات
پاسخ:
گاهی دوست نداری یه نفر مال تو باشه
ولی دلتم نمیخواد مال هیچکس دیگه ای باشه
خودخواهیه میدونم.
لحظات برام کشنده نیست نازلی
دیگه رفتن آدما برای من کشنده نیس.
  • یاسی ترین
  • دوس دوست تا همیشه‌های یواشکی...
    پاسخ:
    دوستی یواشکی
    فقط هم از طرف من
    در حد چک کردن آنلاین بودن یا نه
    قانعم میکنه
    اینجور دوستیا غم داره :(
    پاسخ:
    خیلی
    خیلی حنا
    دوستی که نتونی مستقیم به خودش بگی نامزدیت مبارک درد داره حنا خیلی درد داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی