وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دفتر طراحیمو میبندمو دراز میکشم وسط اتاق

این شبا اینجوری میگذره بعد باشگاه یه شب پولکدوزی یه شب طراحی یه شب پاپیون میدوزم به گل سرام یه شب...هر کاری که دلم میخواد...

اامسال، این تابستون، بعد سالها اولین تابستون منه بدون درس بدون ترم تابستونی بدون کنکور....

این تابستون مال منه مال خود خودم

...

دارم طراحی میکنم و رستاک میخونه و من دلتنگم...زیاد...زیاد و دلتنگان چه چاره کنند جز صبوری؟شکر بزرگیت خدا حداقل من پیش خودم از اعتبار و آبرو نیفتادمو همین خوشبختی مرا بس.

...

حرفام کلمه نمیشن چرا؟ 


  • ۹۴/۰۴/۱۰
  • مریم ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی