وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دروغ چرا؟ اگر تو رودرواسی خودم نمونده بودم هیچ نمینوشتم, اعصابم به هم ریخته تر از این حرفاست و توی سرم بعد از چند روز مداوم مهمونداری, اون هم از نوع زیادی که چند روز پشت سر هم میمونند پر از صدا و هیاهوست.

البته الان در سکوت و خنکا نشستم و مینویسم ولی خب هیچ از خشمم کم نمیکنه.

میتونم صبر کنم تا صبح بشه, که فردا صبح من دختری هستم با ماگ قهوه در دست و با لبخند ژکوند, درحالیکه ضد آفتابش رو میزنه به فایلهای صوتی دکتر شیری گوش میده, سر راه پیراشکی و شیرکاکائو میخره تا با همکاراش بخوره که به محض رسیدن به سرکار قربون صدقه ریشه حسن حسن یوسفها میره ...

ولی ترجیح میدم الان بنویسم, از خشم الانم بنویسم از اینکه از این همه صدا خسته ام , از مهمونی های مدامِ طولانی, از اینکه خانم سی و چند ساله همسایه هیچ درکی از ساعت دوازده و نیم یا پنج صبح نداره, هیچ درکی از حق همسایگی...

همین...

...

میتونی لحظه های قشنگ امروز رو پیدا کنی؟ 

...

یادم نمیاد امروز روزِ چندمه نوشتنمه.

...

داشتم فکر میکردم که اگر قرار باشه من هر روز بنویسم چقدر پیشتون رسوا میشم...

...

فردا بیدار میشمو از قشنگی ها مینویسم, قول میدی؟ قول میدم...

شب بخیر

  • ۹۸/۰۳/۱۲
  • مریم ...

نظرات (۳)

اگه همش بخواد گل و بلبل باشه که فتوشاپی میشه...
راحت باش...

پاسخ:
نوشتن توی ناراحتی سختمه خیلی سختمه ولی پذیرفتم این روزها هم روزهای زندگیم هستند دیگه نمیتونم نادیدشون بگیرم.
نمیخوام خودمو سانسور کنم.
چقدر بده ادم نیاز به کنج تنهایی و سکوت داشته باشه ولی نتونه پیدا کنه
این چند روزم برات این شکلی بوده حتما
خدارو شکر که تموم شد
چند روز که بگذره دوباره انرژیت رو پس میگیری

ولی خوبه ادم گاهی این شلوغی هارو تجربه کنه. اینطوری سکوت ها و ارامش هاش بیشتر به چشمش میاد

و خوبه که از عصبانیتهاتم بنویسی. این خودش کمک میکنه زودتر اروم بشی و راحت تر باهاش کنار بیای و تخلیه بشی. هر چی کمتر توی خودت بریزی برای خودت و سلامتیت بهتره
پاسخ:
من این شلوغی ها رو زیاد تجربه میکنم چون خونه خیلی پر رفت و آمدی داریم ولی خب آره راست میگی که اونوقت بیشتر میشه قدر آرامش رو دونست، ولی میدونی ناراحتیم از چیه از اینکه چرا من نمیتونم تو این شرایط تمرکز کنمو عصبانی نشمو آرامشم رو حفظ کنم؟
توقعم از خودم زیاده نه؟
توقعت زیاد نیست.

به نظر من توام مثل من یه ادم درونگرایی
کتاب سکوت نوشته سوزان کین رو خوندی؟

پیشنهاد میکنم یکبار بخونیش
کلا درباره درونگراهاست. دید خوبی به ادم میده.
و مطالبش رو رو هوا ننوشته بیشترشون علمی و تحقیقی هستند
پاسخ:
کتاب رو نخوندم ولی حتما میخونمش عزیزم
تصور خودم از خودم همیشه یه شخصیت برونگرای اتماعی بوده حداقل قبلا که اینطور بودم ولی به نظر میاد الان دیگه اصلا اون آدم قبل نیستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی