وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

روز چهارم

پرده ها رو میکشم تا اتاق یکم خنک بشه تا بتونم بنویسم, قطعا گلدونام این چند دقیقه بی نوری رو میبخشن به من, روز سوم از دستم رفت و زندگی هیچ معطل من نموند, 
دیروز روز غمگینی بود, غمگین و دلشکسته پر از حس تنهایی پر از کدورت, اینجا نمیخوام بگم کدوم مقصریم, قطعا هر دو, همسرم از حواسپرتی من اذیت میشه از اینکه من دائم میخورم تو در و دیوار, میرم تو رویا, حواسم نیست, هی تصادف رد میکنمو با چای و قهوه خودم رو میسوزونم, من از درک نشدن میرنجم از اینکه کسی تعمدی نبودن هیچکدوم رو باور نمیکنه, اینکه من بیش فعالی هستم که عدم تمرکز بزرگترین آسیبشه, همسرم تذکر میده من میرنجم, به عنوان زنی که همسرش درگیر سه شغله و خودش هم حواس درستی نداره و توقع سر و سامون دادن به چیزهای ریز با منه بیشتر میرنجم.
آخ مگه سوایچ رو داده بودی به من؟
خداکنه دسته کلیدم رو جا نذاشته باشم.
بزار چک کنم ببینم دفترچه بیمه ام رو آوردم.
خدارو شکر کارت ملیم همراهم بود.
بچه ها ندیدید من کاغذ قراردادها رو کجا گذاشتم؟
امروز صبح روز چهارمه من هنوز دلخور و دلگیرم, عمیقِ عمیق...
فکر کردم که به غم سنگین دلم هیچ اهمیت ندم که امروزم رو شاد بسازم, فکر کردم که دوش گرفتن و نوشتن بهترم کنه که کرد.
بد از سه ساعت کلنجار رفتن با پریزاد که دوست داره به گلهام آب بده, کاغذهام رو پاره کنه و میزم رو به هم بریزه, اومدم بنویسم من به درمان احتیاج دارم. اختصاص قسمتی از بودجه مون برای مراجعه به دکتر اینروزها برامون هزینه لاکچری محسوب میشه ولی چاره ای هم نیست و من امروز, الان به خودم قول میدم که به خودم کمک کنم به رابطمون کمک کنم.
خدایا توکل بر تو.
  • ۹۸/۰۳/۰۹
  • مریم ...

نظرات (۵)

هوم...
میگذره...

رفتی پیش دکتر چشمت؟
پاسخ:
رفتم پری شان, بخاطر عفونت چشمهام روی قرنیه هر دو چشمم لکه ایجاد شده, خداروشکر احتیاج به عمل نیست و باید دارو مصرف کنم ولی تاری دید رو تا 6 الی 9 ماه آینده خواهم داشت.
که اولین قدم همین مهمترین قدمه...
موفق باشی مریم
پاسخ:
عزیزدلم, چقد از دیدن کامنتت ذوق کردم, دیروز خیلی بهت فکر کردم. برام دعا کن باشه؟
این مهم ترین هزینه ایه مه این روزا باید انجام بدی
حتما پیشو بگیر عزیزم
همه چیز درست میشه
پاسخ:
حتما دنبال درمان میرم, خودم هم دارم اذیت میشم واقعا, لطفا برام دعا کندوست مهربونم.
عجب اتفاقی مریم...
خوب بشه زودی الهی عزیزم...
پاسخ:
واقعا امیدوارم زود زود خوب بشه 
ممنون از دعای قشنگت پری شان، یک دنیا ممنونتم که نگرانمی عزیز دل.
مدتهاست میخونمتون ولی تا حالا نشده بود براتون چیزی بنویسم جز امروز .. این پست رو که خوندم دیدم شرایط تقریبا مثل شرایط من و همسرمه البته بصورت معکوس .. یعنی اونی که مشکل حواسپرتی و عدم تمرکز داره همسرمه .. خواستم اول این خبر خوب رو بدم که مطمین باشید باگذر زمان همه چی بهتر میشه .. اینو کسی میگه که نزدیک 3 ساله عقد کرده و کمتر از یک ساله که رفته سر خونه زندگی خودش .. شرایط قطعا بهتر میشه اما اگه میخوایید روزهای خوب شروع زندگی مشترکتون تلخ نشه حتما و حتما برای درمان اقدام کنید .. در وهله اول روان درمانی و اگه روان درمانگر نیاز بدونه دارو درمانی .. زیر یک سقف رفتن اون اوایل یه سری اصطکاک ها داره به خودی خود که متاسفانه مشکلات اضافه تر میتونه شرایط رو سختتر کنه .. روانشناس همسر من کتاب باشگاه مغز رو هم به همسرم پیشنهاد داده بودن .. همراه با یه سری صوتهای تقویت تمرکز که تو گوگل سرچ کنید هم میاره .. به عنوان کسی که تا حدودی با این مشکل درگیر بوده بهتون اطمینان میدم که این هزینه از خیلی از هزینه های مادی و معنوی بعدی میتونه جلوگیری کنه .. 

شاد باشید .. 
پاسخ:
نسترن عزیز ممنون که منو میخونی, کامنت رو چند بار خوندم و چه خوب که زحمت کشیدی و برام کامنت گذاشتی, شما از حواسپرتی همسرت اذیت میشدی درسته؟
میدونی سوالی که برام وجود داره چیه؟ اینکه من واقعا حواسپرتم و دارم اشتباهاتم رو پشت اسم بیماری پنهان میکنم یا واقعا یه عامل درونی باعث این موضوع میشه؟؟؟
از نظر خودم یه عامل درونی هست چون اصلا متوحه نمیشم که چه اتفاقی میفته که حواسم پرت میشه و تمرکز به هم میخوره, مثلا پیروز دستم خورد و قلمه هایی که گذاشته بودم تو آب ریخت روی میز خودم و همکارم, اصلا یادم رفته بود که اونجا قلمه گل گذاشتم, از این دست اتفاقها و اتفاقات خطرناک برام زیاد میفته, تو فکر هم زیاد میرم زمان و مکان رو فراموش میکنم.
قطعا پیش روانشناس میرم چون واقعا دارم اذیت میشم و اذیت میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی