وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

با موهای نم دار دراز کشیدم رو تخت و تو سکوت خونه به کارام فکر میکنم.

باید برای فردا لباس اتو کنم

دکمه های پالتو آبی چهارخونه رو سفت نکردم

کیف فردا رو آماده کنم

هیچ کدوم از پنج تا کتابی که هفته پیش از کتابخونه گرفتم رو نخوندم

اتودهای طراحی خطی رو نزدم

طرح تابلوی آبرنگی که قراره کار کنم رو هم نزدم

تمرینهای سایه روشنم نصفه مونده

تکالیف و پروژه های درسی پدرم هم.

و سه مقاله ای که انتخاب کرده بودم تا این هفته بخونم.

من فقط خودم رو چسبوندم به شوفاژ و دلم عمیقا خواب میخواد

ولی باید پاشم چایی دم کنو کارای نصف و نیمه رو یکم جلو ببرم.

...

پ ن :خدایی خانمهای شاغلِ متاهل چطور امور زندگیشون رو مدیریت میکنن توشرایطی که مسوولیت خونه انقد زیاده؟

پ ن : کتاب خواندنم کم شده و تنها عذاب وجدانش برام مونده, تازگیا دارم به کتابهای صوتی فکر میکنم که وقت تمرین نقاشی یا مثلا تو اتوبوس گوش بدم. اگر سایتی نرم افزاری یا شبکه ای در رادیو سراغ داشتید ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • مریم ...

نظرات (۳)

http://www.navaar.ir/ وبسایت نواز یه سریش مجانیه ولی اکثرا خریدنیه 

و منم گاهی تو این وبسایت کتابایی پیدا میکنم شاید کتاب مورد نظر تو هم باشه عزیزم تو ارشیوشون
http://audiolib.ir/



امروز توی اینستاگرام دیدم بی بی سی یه ویدئو گذاشته که فکر میکنم با صدتا زن ادامه بده
ویدئو زندگی یه زن ایرانی تو ایتالیا بود، صبح میرفت دانشگاه ظهر ساعت ۱ بدون اینکه وقت کنه غذا بخوره رفت سر کار ،
تموم مدت تو راه ،با مترو ، میگفت من همیشه عجله دارم
و شبم تو خونه داشت واسه شوهر ایتالیاییش قرمه سبزی درست میکرد! من گفتم چقدر سخته! همه جای دنیا همینقدر سخته! نمیدونم چی زنا رو اینقدر قوی میکنه، چاشنی عشق، یا اجبار سبک زندگیمون یا هر دو یا اصن چیز دیگه ای ماجرا
پاسخ:
وای مرسی دختر
تو سایت نوار ثبت نام کردم یه کتاب هم گرفتم
نمیدونی چقد دعات کردم.
....
زنها برای خودشون هستند و نیستند ریرا.
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • منم از وقتی رفتم سرکار به هیچکدوم از کارام نمیرسم
    پاسخ:
    میدونی مشکل کجاست شِمِلیا اینکه سرِکار که میری نمیرسی
    سرکار نمیری هم نمیرسی
    راستی عزیزم من وبلاگت رو میخونم شرمنده هنوز کامنتی نزاشتم.
    خانومای متاهل جون میکنن تا به کاراشون برسن اونوقت یکی از بیرون که میبینه اینادارن یه کارتفریحی انجام میدن،میگن،عجب آدم بی کاریه که مثلا داره نقاشی میکنه
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خوش اومدی
    موافقم که زحمتای یه خانم خونه دار کمتر به چشم بیاد ولی فقط خودشون باید از کار خودشون حس لذت و مفید بودن داشته باشند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی