وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پنج شنبه بخیر

مثل زنای قدیمی که چارقدشون رو میبستن کمرشونو زیر سایه ی دیوار میشستن به سبزی پاک کردن و از هر دری حرف زدن، همکارای خانم جمع شدن تو یکی از اتاقا  و از هر دری حرف میزنن، درست مثل هر پنج شنبه...
درست مثل هر پنج شنبه تنها نشستم تو اتاقم، دلم اما پیش دختراست خاله زنکی به نظر میاد ولی دلم حرفای خاله زنکی میخواد دلم نمیخواد کتاب "چارچوب شایستگی مدیران پروژه" رو بخونم دلم نمیخواد ایمیلم رو چک کنم دلم نمیخواد به محصول و خدمت و سودآوری و نقطه ی سربه سر فک کنم، دلم نمیخواد  بشینم نمونه سوالای امتحان فردای بابا رو با خودکار پررنگ و خط درشت پاکنویس کنم که چشمای قشنگ  طفلکیش حداقل با  دو تا عینکی که وقت مطالعه میزاره بتونه بخونه.
دلم میخواد چارقدمو ببندم کمرم برم پیش دخترا در مورد راه تازه نگه داشتن سبزی خوردن تو یخچال حرف بزنم در مورد مدل مزخرف مانتوهای بازار، در مورد سازمانمون که داره تعطیل میشه...
نمیتونم اما، ذهنم میچرخه حول پرسشنامه ی کارآفرینی،اگر فقط میتوانستید یکی از شغل های زیر را انتخاب کنید کدوم را انتخاب میکردید؟ فروشندگی وسایل کامپیوتر، حسابدار یک شرکت؛ وکیل امور جنایی؟ خب راستشو بخوای گلدوزی برای کوسن جدیدم...
باید کارامو شروع کنم باید دل بدم بهشون، خودکارای رنگی اکلیلی رو میچینم جلوم  زرد و آبی رو برمیدارم و شماره میزنم : 1) پاکنویس نمونه سوالای بابا....
خدایا توکل بر تو امروز و هر روزم توکل بر تو ...منو شرمنده ی بابا نکن.

پ ن موقت برای یاسی: یاسی جانم امروز همزمان با کارهام این آهنگ رو گوش میدادم شنیدنش برات خالی از لطف نیست.
  • ۹۶/۰۳/۱۱
  • مریم ...

نظرات (۲)

خب اون خانم خاله زنک درون هم گاهی دلش توجه میخواد!...
ایشالا همه کارات خوب پیش بره...
پاسخ:
اخه نمیدونی که شرکت ما داره تعدیل میشه الان بحثای خاله زنکی هم داغ
منِ بیچاره هی باید هندزفری بزارم تو گوشم که از کارام عقب نیفتم.
ممنون از دعای قشنگت دوست خوبم
مریم نمیدونی با چه حال بدی اومدم وبلاگ خوندم و با چه حس محشری رفتم... مرسی که یادم بودی...
واقعا حاضرم تموم روز بشینم و کلی انرژی مثبت فوت کنم برات، 
هرچی حس خوبه سرازیر شه به قلب مهربونت و به فکر و دستات قدرت بده همه ی برنامه ها طبق خواستت پیش بره، مثله همیشه...
تو الگوی خوبی و ارامشی:)

مرسی واسه موزیک، مرسی
پاسخ:
وای باورت نمیشه یاسی الان تو وبلاگت بودم
فقط میتونم بگم یک دنیا ممنونتم رفیق دستت رو به مهر میفشارم.
این پینوشت دیگه هیچوقت موقت نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی