وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰

روز شلوغی بود شکرخدا

انقد شلوغ که هیچ نمیدونم ساعت چطور از نیمه گذشت

یه روز شلوغ کاری بود مثل همیشه مثل هر روز...

کلاس نقاشی و صدای خنده دخترا و سوال من که " استادا این طرح خیلی سخته" و جواب استاد که" شاگردا از عهدش برمیای".

مجبور میشم طرح رو سه بار پاک کنمو دوباره بکشم تا استادمو راضی کنم رو طرح آخر کار کنم ولی لذت بخشه حتی خراب کردن و پاک کردنو دوباره کشیدنش هم برام هیجان داره.

وقتی میرسم خونه ساعت  9 شبه، به محض رسیدن قبل از اینکه دستامو بشورم با لباس بیرون میشینم کف آشپزخونه و یه مقاله از کیفم درمیارم که بخونمو در جواب مامان که با این لباسااااا نشین اینجا میگم صبر کن مامان یه سوالی بدجوری ذهنمو درگیر کرده.

باقی شب هم تا نیمه به درس میگذره به سازمان و فرهنگ و مدیران و همکاری وریسک و...

الان؟ الان دراز کشیدم رو تخت به صدای ضربه های بارون گوش میدم، خوشحالم که نفهمیدم امروز چجوری گذشت هرچند یکی از روزهای عزیز بیست و شش سالگی رفت.

  • ۹۴/۱۱/۰۴
  • مریم ...

نظرات (۳)

سلام مریم نازنینم... وقتی کم میام دلم عجیب برای تو و آرامشت تنگ میشه:) خوبی؟

چقدر این روزا خوبن مریم، روزای پر بار ! با همه خستگی ها بدو بدو هاش شب که سرمونو میذاریم رو بالشت میگیم آخییییییش:)

یه خدا قوت جانانه پس نثار تو و اینهمه خستگی ناپذیریت :*
صدای بارون... صبیح باهاش بیدار شدم همینجوری خواب و بیدار با چشا بسته پنجره رو باز کردم و خیس شدم و کیف کردم ... خدا رو شکر
پاسخ:
سلام به روی ماهت، منم همیشه چشم انتظار پستای قشنگتم، کامنتت حالمو خوب میکنه.
آره اون آخیش آخرش خیلی مزه میده.
خداروشکر
من چیزی نگفته بودم؟
پاسخ:
نه، ولی وقتی آمارگیر گوشه وبلاگم بیشتر از یه نفر رو نشون میده میدونم یکیش شمایید :)
سلام... من رو کنار یه گلدون تصور کن ... 
سه شنبه رفتم گل فروشی و به جای نرگس "مریم" خریدم ... و تموم راه تا خونه رو به تو فکر کردم:)
پاسخ:
میدونی این کامنتت به منی که تازه از دکتر برگشتمو و پنیسیلین و آمپولای دیگه زدمو کمرمرو چسبوندم به شوفاژ و تازه فردا هم کنکور دکتری دارم چه حال خوبی داد یاسی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی