وَ ما اَدریکَ ما مَرْیَم ؟

بایگانی
  • ۰
  • ۰
صدا پخش شده تو اتاقم" منو ببخش از برای تو هر چی که بخوای میارم"...
دارم طرح یه گل رز رو میکشم که مامان میاد تو اتاقم: مریم برام از کتابخونه کتاب نگرفتی؟ پا میشم کتابارو از کولم درمیارم میگم مامان همینجا بشین، میگه نه برم پیش بابات داره تو پذیرایی درس میخونه...
امروز اولین روزیه که تصمیم گرفتم برای دکتری درس بخونم همه تلاشم شد خوندن یه پاراگراف مبانی سازمان و پهن کردن یه روفرشی کف اتاقمو پهن کردن بساط نقاشیم روشو دل دادن به آهنگ و تخته شاسیو مداد و پاک کن...
یکی از دوستای قدیمم عروس شد تو جشنش دعوت که نشدم هیچ، خیلی اتفاقی متوجه عقد کردنش شدم، ای دل غافل، به رفیقای گرمابه و گلستانی هم که نمیشه امید بست، طلا بگیرن جملتو مامان که همیشه میگی بچه های من باید یاد بگیرن دستشونو رو زانوی خودشون بزارن و بلند شن...
آخ آخ ببین چجوری با غمم انس گرفتم که ازش لذت هم میبرم، ماه بانوی آبانی من یادته میگفتی آدما غمهاشون رو برای نوشتن نگه میدارن، غمو نگه میدارن تا بتونن بنویسن...
چقد هوای وبلاگ قدیمیتو کردم، هوای آهنگ پیانوی وبلاگتو...تنها کسی که از دنیای مجازیم وارد دنیای واقعیم شد.
چه خوب که چند سال پیش یهو گفتی میخوام تورو به خودم کادو بدم چه خوب که آدرس فیسبوکتو برام گذاشتی چه خوب که حالا که دیگه وبلاگتو ندارم خودتو دارم.
پا شم، پاشم یه قهوه دیگه دم کنمو این طرح رو تموم کنم، دلم داره پر میکشه که هرچی زودتر رنگش کنم.
  • ۹۴/۱۰/۱۵
  • مریم ...

نظرات (۲)

دوست قدیمی عقد کرده خبر نداده؟ عجب دوستانی! آخه چرا؟ دلم گرفت مریم. 
چه تکنیکی کار می کنی برای رنگ کردن گلت رزت؟ کاش می شد نقاشی هات را ببینم. 
پاسخ:
میدونی آنا ما یه مدتی بود از هم بیخبر بودیم ولی بازم من اونی بودم که وقتی گفت مریضمو کسی خونمون نیست شب امتحانم رفتم خونشونو تا صبح بیدار نشستم، اینا گفتن نداره ها ولی کاش فقط میگفت.
آنا جان من نقاشی آبرنگ کار میکنم البته اولین تجربه کلاس رفتنمه شش ماهی هست هفته ای یکبار میرم ولی چون سرکار میرم و رو پایان نامم کار میکنم خیلی نمیتونم تمرین کنم، استادم از کتاب آبرنگ تونی کاچ شروع کرد و هنوز گل رو یاد نداده من دلم گرفته بود گل کشیدم.
دوس دارم کارامو بزارم اعتمادبه نفس ندارم
  • من غصه را شادی کنم
  • اگه بی وفایی اون دوستتون رو فاکتور بگیریم، این پست خیلی آرامش بخش بود. ممنونم. بعدم وقتی یار هست چه حاجت به اغیار ;)
    پاسخ:
    ممنونم دوست خوبم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی